Gjest mædæ Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 jeg har kjøpt selvbruningssprayen fra st.tropez, jeg blir så blek i fjeset om vinteren, å trenger litt farge der.. men hvordan går jeg frem for best resultat? peele å smøre md en litt feit krem så jeg ikke er tørr ?? lar det tørke.... å så spraye?? står på den at man ikke bør spraye direke i fjeset.. men..? å er d visse triks for å ikke bli skjollete`? hva med øyebryn å sånn.. noe man kan bruke for å dekke over sånne steder??
En som vet Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ville renset og skrubbet ansiktet + påført ansiktskrem før jeg sprayet på selvbruningskremen. Når du sier feit krem kommer det vel litt an på hva slags hudtype du har. Jeg ville bare brukt den kremen jeg bruker til vanlig. Du kan smøre vaselin på øyebrynene så de ikke tar til seg farge, men sørg isåfall for at vaselinen BARE dekker brynene, ellers kan resultatet bli en hvit kant rundt brynene. Jeg kan ikke si noe om det med at det står at du ikke bør spraye direkte i ansiktet, jeg har bare brukt kremvariant selv. Men jeg ville ihvertfall prøvd å unngå å få selvbruningskrem på øyelokkene. Jeg var dum første gang jeg prøvde selvbruningskrem og smørte på øyelokkene. Våknet opp med hovne, knall røde øyne. Ikke veldig pent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå