Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 nei egentlig ikke sånn i utgangspunktet nei vil jeg si må man tor?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 det avhenger vel av varmtvannstanken det?
Sol79 Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg kan i hvertfall gjøre det. Siden alle pensjonistene drar opp forbruket av fyringsolje, forbeholder jeg meg retten til å bruke så mye varmtvann jeg bare orker.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Hadde du vært litt mer fokusert på miljøet enn på deg selv, så hadde du ikke stilt et så vannvittig dumt spørsmål.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Stemmer det? Det er et fritt land. Du kans dusje lenge også når varmt vann ikke er inkl i husleien.
Kamikatze Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Det er størrelsen det kommer an på. Størrelsen på varmtvannstanken. Du kan selvsagt dusje i timesvis, om du vil, når strømmen er inkludert i husleia. Men det hjelper lite, om du har en trettiliters tank, og varmtvann i fem minutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå