Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 (endret) jeg har et utrolig tynt hår, så jeg valgte hair extensions for å få det til å se tykkere og lengre ut, og er kjeempe fornøyd, ser helt naturlig ut. de var festet på med keratin, og jeg syntes det var veldig viktig at det ikke skadet på håret siden jeg har så tynt hår fra før av så er redd for å bli skalla:-p ja og frisøren sa at siden det var keratin så skadet det ikke på håret. men vil bare vite helt sikkert fra frisører her at dette ikke skader på håret? jeg får liksom en følelse av at når jeg tar de av hos frisøren så har jeg ikke hår på hodet lenger :-( vil ha et ærlig svar? siden har hørt mange sier at man mister hår av keratinfestene også, sånn masse hår, og da gruer jeg meg veldig til jeg skal ta de av, pluss at jeg har egentlig lyst å fortsette med det, men kan jo ikke det viss jeg ikke har hår igjenå feste de på he he:-P blir takknemlig for svar, vis det er noen frisører der ute som gidder å ta tiden til å svare meg da! :-) Endret 9. februar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest Deception Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er riktignok ikke frisør, men... Det er nok ikke slik at festene i seg selv får deg til å miste hår, men det naturlige håravfallet hindres fordi det sitter fast der festene er, og da kan det oppleves som om du mister mer av ditt eget hår når du tar det av, men dette er hår du ellers ville mistet, men uten å merke noe til det. Når alt kommer samtidig, ser det mer dramatisk ut, rett og slett.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er riktignok ikke frisør, men... Det er nok ikke slik at festene i seg selv får deg til å miste hår, men det naturlige håravfallet hindres fordi det sitter fast der festene er, og da kan det oppleves som om du mister mer av ditt eget hår når du tar det av, men dette er hår du ellers ville mistet, men uten å merke noe til det. Når alt kommer samtidig, ser det mer dramatisk ut, rett og slett. ååjaa, skjønneer!! :D nå var det litt mer forståelig at folk skal ha det til at de mister såå mye hår av extensions, fordi det virker sånn.
zit Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 ååjaa, skjønneer!! :D nå var det litt mer forståelig at folk skal ha det til at de mister såå mye hår av extensions, fordi det virker sånn. Sveising gjør at håret akkurat der hvor festen er blir porøs og vil knekke før eller senere. Det er jo veldig rart at mange frisører som driver av med sveising ikke har slik hår selv! Liming da tar det jo noe av ens eget hår med. Jeg mistet såååååå mye hår etter 2 hår med sveising, var bar noen tupper her og der. Jeg var helt ferdig og lei meg ville ikke gå ut døra. Da var det en frisør som driver med sveising som anbefalet meg å gå til Maron på Egertorget. Jeg har et fint hår i dag, ingen ser at jeg har extension. INGEN SVEISING ELLER LIMING TIL MEG MER. Så ta en tit på www.maron.no det koster selvfølgelig første gangen, men jeg bruker håret mitt lenge.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sveising gjør at håret akkurat der hvor festen er blir porøs og vil knekke før eller senere. Det er jo veldig rart at mange frisører som driver av med sveising ikke har slik hår selv! Liming da tar det jo noe av ens eget hår med. Jeg mistet såååååå mye hår etter 2 hår med sveising, var bar noen tupper her og der. Jeg var helt ferdig og lei meg ville ikke gå ut døra. Da var det en frisør som driver med sveising som anbefalet meg å gå til Maron på Egertorget. Jeg har et fint hår i dag, ingen ser at jeg har extension. INGEN SVEISING ELLER LIMING TIL MEG MER. Så ta en tit på www.maron.no det koster selvfølgelig første gangen, men jeg bruker håret mitt lenge. endret: ja skjekket ut den siden på www.maron.no , kanskje jeg velger det istedenfor mer keratinfester, men er du helt sikker på at keratinfester skader på ekte håret? og den vevingen eller flettingen da fra maron, hvilke priser er det? kan jeg få lengre OG tykkere hår av dem? det står der at det er hår som skal tilpasse nordisk hår, noe som jeg veldig kunne trenge, i og med at dette håret som er nå er indisk hår, og passer ikke helt med det håret jeg har fordi frisøren min sa at når man bruker KERATIN skader det ikke på håret, og hun selv hadde sånne keratin fester med extensions og det hadde flere av frisørene der, de sa at den ''nye'' metoden med keratin alså var den metoden som ikke skulle skade på håret, ellers så maron.no veldig bra ut men kan man da få 55 cm langt hår? pluss fyldigere? men hvor lenge holder håret, er det sånt at man må flytte flettene lenger opp på en måte, de kommer jo til å vokse nedover? priser? tror kanskje jeg skal bestille time hos maron neste gang jeg.. takker for svar Endret 9. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
zit Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 endret: ja skjekket ut den siden på www.maron.no , kanskje jeg velger det istedenfor mer keratinfester, men er du helt sikker på at keratinfester skader på ekte håret? og den vevingen eller flettingen da fra maron, hvilke priser er det? kan jeg få lengre OG tykkere hår av dem? det står der at det er hår som skal tilpasse nordisk hår, noe som jeg veldig kunne trenge, i og med at dette håret som er nå er indisk hår, og passer ikke helt med det håret jeg har fordi frisøren min sa at når man bruker KERATIN skader det ikke på håret, og hun selv hadde sånne keratin fester med extensions og det hadde flere av frisørene der, de sa at den ''nye'' metoden med keratin alså var den metoden som ikke skulle skade på håret, ellers så maron.no veldig bra ut men kan man da få 55 cm langt hår? pluss fyldigere? men hvor lenge holder håret, er det sånt at man må flytte flettene lenger opp på en måte, de kommer jo til å vokse nedover? priser? tror kanskje jeg skal bestille time hos maron neste gang jeg.. takker for svar Jeg løfter håret mitt ca hver 3. eller 4. mnd. Det tar ca to timer. Jeg betaler mye mindre i året for håret mitt enn de som må ha nytt hver gang. Jeg kommer i hvert fall ikke til å skifte mine kanter ut med noe annet, heller ikke keratin.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Jeg løfter håret mitt ca hver 3. eller 4. mnd. Det tar ca to timer. Jeg betaler mye mindre i året for håret mitt enn de som må ha nytt hver gang. Jeg kommer i hvert fall ikke til å skifte mine kanter ut med noe annet, heller ikke keratin. men hvor mye koster det egentlig for 1 gang man setter på????? for ca 55 cm langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå