Gjest Dolphina Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Hei! Tenkte på å utsette mensen og vet at det gjøres ved å ta bare de gule pillene. Men hvor LENGE kan jeg utsette mensen? Noen som vet....?
Texas Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Mener å huske at du kan fortsette å skyve mensen ved å begynne på neste brett sine gule piller også..... Hilsen Texas
labboline Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 Hei. Jeg gikk på Trinordiol i mange år, og utsatte mensen ved å fortsette å spise de siste pillene på brettet. Dvs jeg starta bare på de siste pillene på neste brett (Er det de gule? Husker ikke helt) Hadde aldri problemer med det. Utsatte vel opp til en uke tror jeg.
Gjest Dolphina Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Har utsatt mensen flere ganger i ei uke, men tenkte på å utsette den 2-3 uker i sommer! Ødelegger alt den mensen, hvertfall på sommeren! Men er litt usikker på om hvor lenge jeg kan utsette den...
Gjest Ethereal Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Ved å ta de gule pillene (11 stk?), utsetter du mensen i samme antall dager. Når du slutter med pillene, setter det i gang nesten umiddelbart. Jeg tror ikke det er lurt å gjøre det mer enn én gang uten å ha pillepause.
Gjest Dina69 Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Hei! :D Bruker du Trinordiol sin 3-fase pille (3 uker "på", en ukes opphold, for så å begynne på nytt brett) kan du hoppe over mensen hver eneste måned om du ønsker. Dette gjøres ved å la være å ta en uke "pillepause", men gå direkte over på neste brett. Dette leste jeg i et ukeblad, men syntes det hørtes nesten for godt ut til å være sant. Jeg sjekket så med legen min, som sa at dette var helt problemfritt! Grunnen til den fremprovoserte mens-lignende blødningen hver måned, var at de fleste kvinner ønsket å føle at de hadde en normal mens syklus. Dette sa legen min, jeg har gått til henne i 9 år, og hun er veldig dyktig! Jeg stoler altså på at dette er riktig info. Hilsen glade og "mensfrie" Dina
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Hei! :D Bruker du Trinordiol sin 3-fase pille (3 uker "på", en ukes opphold, for så å begynne på nytt brett) kan du hoppe over mensen hver eneste måned om du ønsker. Dette gjøres ved å la være å ta en uke "pillepause", men gå direkte over på neste brett. Det fungerer ikke slik for alle, har prøvd det selv og fikk mensen likevel. Det beste er å utsette med de gule pillene.
Gjest Dolphina Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Hmm... Det visst jeg ikke nei! Trodde man måtte ta de gule for å utsette jeg. SKal gjøre det nå siden jeg absolutt ikke vil ha mensen! Men neste gang skal jeg prøve å begynne rett på neste brett. Funker det altså? Gå rett på de røde igjen?
Gjest the imp Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Da jeg brukte trinoridol fikk jeg beskjed om at dersom jeg ville utsette mensen måtte jeg bruke de gule pillene så lenge jeg ønsket å utsette mensen. Dette fungerte helt fint. Når et brett er tomt begynner du på de GULE pillene på neste brett. Da er du temmelig sikker på ikke å få mensen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå