Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Vi har et veldig godt forhold, men vi har jo vaert sammen i 3 aar saa den store spenningen er borte. Vi kjeder oss ofte paa kvelden og sliter med aa finne paa ting aa gjoere, utenom aa gaa paa pub da ... Det er ikke saa fryktelig mye aa finne paa her om kvelden desverre, og det er ikke saa vanlig aa invitere folk paa besoek. Man treffes paa puben. Natur har vi ikke, og vi har ikke bil saa vi kommer oss ikke saa lett noe sted.

Gode forslag mottas med takk!

Hva finner dere paa en kjedelig soendag ettermiddag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har spennende søndager med å se på sport, og jeg holder ut! Jeg er 100% mer oppdatert på sport nå enn om jeg var singel ;)

Har ikke noen tips jeg, men vi er flere i samme båten.

Her er det så kaldt at jeg ikke liker å være mye ute. Vi trener sammen noen dager i uka, men ellers er vi mye hjemme ja. Treffer jo venner og sånt, men ikke så veldig ofte.

Skrevet

Forresten, har et par tips likevel. Dere bor i England, etter det jeg kan se. Hva med å utfoske landet litt i helgene? Ta buss eller tog til et ukjent sted i nærheten og finne ut hvordan det er der?

Dra på fotballkamp? De skal visst være store der borte, og kan være artig å oppleve selv om en ikke er så interessert i fotball selv.

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Kjenner meg igjen! :ler: Sambis er veldig opptatt av Amerikansk fotball, men det vises jo sent paa kvelden/natten saa det er ikke noe stort problem. Og naa er sesongen over for denne gang. :)

Jeg har en del interesser selv som fotografi, tegning/maling, akvarie og yoga bl.a. Men det gaar veldig i boelgedaler, jeg kan liksom bare ha en interesse av gangen og sambis er ikke spesielt interessert i noe av det. Men han har sagt seg villig til aa proeve yoga, og det kan jo bli artig saa lite fleksibel som han er! :ler:

Endret av Mea Culpa
Gjest Mea Culpa
Skrevet
Forresten, har et par tips likevel. Dere bor i England, etter det jeg kan se. Hva med å utfoske landet litt i helgene? Ta buss eller tog til et ukjent sted i nærheten og finne ut hvordan det er der?

Dra på fotballkamp? De skal visst være store der borte, og kan være artig å oppleve selv om en ikke er så interessert i fotball selv.

Vi gjoer det ja, i et av de kjedeligste omraadene ikke saa langt fra London ... :ler:

Fotballkamp er jeg ikke saa veldig gira paa kjenner jeg, og han er faktisk ikke saa interessert i "vanlig" fotball heller, men det aa utforske litt mer er en god ide. :) Det har vi faktisk snakket om aa gjoere, men det har liksom ikke blitt noe av. Takk for at du minnet meg paa det!

Skrevet
Hva finner dere paa en kjedelig soendag ettermiddag?

Begynn med en sport eller aktivitet dere kan gjøre sammen som ikke krever så mye. Hva med tennis eller klatring? Det kan dere gjøre når det passer dere, og dere trener ikke være fler enn dere to.

Gjest Gjest_Issy_*
Skrevet

Det trenger ikke være store greier for å finne på noe =)

Vi spiller kort, brettspill ( nei vi er ikke 50, snarere mid 20 )

Spiller Playstation 3 2-player sammen - det er faktisk ganske morsomt, mange jenter som "Ikke synes noe om det" men om man gir det en sjangse få er det ofte det er bedre enn man trodde.

- Se på film ?

- Kose seg med en flaske vin på sofaen?

- Gå tur, evt jogge.

- Kino

Skrevet

Kjenner problemet og henger meg på tråden for å få gode innspill.

Her sitter vi store deler av kvelden på hver sin pc. UTROLIG kjedelig!

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Kjenner problemet og henger meg på tråden for å få gode innspill.

Her sitter vi store deler av kvelden på hver sin pc. UTROLIG kjedelig!

:fnise: Hos oss er det som regel meg paa laptopen og sambis ser tv eller spiller PS3 eller noe. Vi har baade Xbox 360 og PS3, men jeg er lei av aa spille for tiden(det gaar i boelgedaler) saa det blir ikke saa sosialt. Men vi skal proeve aa bli litt mer aktive. Har faatt noen ideer her, saa tusen takk alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...