Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget denne tråden der vi skriver om samboer/mann/kjæresters vaner.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=388549

En gjest skrev om noen kunne lage en tråd der vi spør vår bedre halvdel om hvilke vaner vi selv har i følge dem. Så da begynner jeg :)

* Jeg drikker aldri opp det jeg har i glasset

*Fyller alltid opp et nytt glass med cola/drikke rett før jeg legger meg og så drikker ingenting av det

*Spiser aldri opp alt på tallerken

* Lar alle skapdører på kjøkkenet stå åpne etter matlaging

Ja,det var det han kom på nå. Trodde jeg var litt mer spennende enn dette,men :sjenert: :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg har vel mange snodige/irriterende vaner:

* Jeg spiser aldri opp alt på tallerken.

* Jeg bruker posesnus etter jeg har lagt meg i senga for å lese og legger dem på nattbordet etterpå (ja jeg veeet - det er :spy: )

* Lar alle sminkesakene ligge utover badet når jeg er ferdig

* har alltid på meg sokkene når jeg legger meg, men sparker dem av meg når jeg sovner, så det ligger bestandig sokker nederst i senga...

Huff, jeg må skjerpe meg!

Skrevet
Hehe, jeg har vel mange snodige/irriterende vaner:

* Jeg spiser aldri opp alt på tallerken.

* Jeg bruker posesnus etter jeg har lagt meg i senga for å lese og legger dem på nattbordet etterpå (ja jeg veeet - det er :spy: )

* Lar alle sminkesakene ligge utover badet når jeg er ferdig

* har alltid på meg sokkene når jeg legger meg, men sparker dem av meg når jeg sovner, så det ligger bestandig sokker nederst i senga...

Huff, jeg må skjerpe meg!

Jeg har også alle disse! Men han nevte ikke de 3 siste der,så satser på at han ikke har lagt merke til dem :ler: Jeg har alltid sokker på, til og med når vi :sengekos: (ikke alltid da) Jeg fryser sånn på beina. Men han sier aldri noe på det,så da er det greit :sjenert:

Skrevet
Jeg har også alle disse! Men han nevte ikke de 3 siste der,så satser på at han ikke har lagt merke til dem :ler: Jeg har alltid sokker på, til og med når vi :sengekos: (ikke alltid da) Jeg fryser sånn på beina. Men han sier aldri noe på det,så da er det greit :sjenert:

Hihi, vi er vel bare så elskverdige at dem velger å overse noen feil og mangler ved oss :klemmer:

Skrevet

Jeg har ikke vært sammen med min kjære så lenge ennå, så det blir en kombinasjon av hva han og min forrige klager på:

- Jeg røyter masse, og fjerner ikke hår fra hårbørsta så ofte.

- Jeg skriver lister, lager ukesmeny og planlegger alt...og så følger jeg det ikke.

- Jeg skifter samtaleemne uten å si fra, så det blir umulig å skjønne hva jeg snakker om.

- Når jeg er opptatt av noe snakker jeg om det hele tiden.

- Jeg er verdensmester i å utsette ting.

- Jeg er ikke flink til å legge tilbake CD'er og DVD'er, såde blir ofte leggende ute.

- Jeg er bråsint og bråblid (kan visst være litt forvirrende)

- Jeg spiser opp alt potetgullet :lur:

Skrevet

* Er det noe viktig/noe jeg er gira over prater jeg sinnsykt fort og mye så det er umulig å få det med seg.

* Drikker ikke slutten av brusbokser eller flasker, men går fint i glass.

* Ligger alltid igjen en liten bit mat på tallerknen når jeg har spist.

* Avbryter med en gang hvis en annen prater og jeg kommer på noe jeg vil si.

* Lager "badetissrøyk" som han kaller det. Røyker rullings, og mens jeg røyker, dytter jeg inn der hvor jeg tar trekk fra så det ser ut som en badetiss ( i følge han xD )

* Tar alltid dyna. Uansett om vi har hver vår, eller sammen, tar jeg tak i dyna (hans) og ruller den med meg vekk. Han har alltid en ekstra dyne på gulvet om natta :P

* Later som om jeg klør meg i annsiktet osv for å så gå løs på å bite negler selv om jeg ikke får lov.

Det var det han kom på.

" det er jævla mye mer skal jeg si deg pus, men er for syk til å tenke" fikk jeg til svar når jeg spurte om det var alt :-P

Skrevet
* Er det noe viktig/noe jeg er gira over prater jeg sinnsykt fort og mye så det er umulig å få det med seg.

* Drikker ikke slutten av brusbokser eller flasker, men går fint i glass.

* Ligger alltid igjen en liten bit mat på tallerknen når jeg har spist.

* Avbryter med en gang hvis en annen prater og jeg kommer på noe jeg vil si.

* Lager "badetissrøyk" som han kaller det. Røyker rullings, og mens jeg røyker, dytter jeg inn der hvor jeg tar trekk fra så det ser ut som en badetiss ( i følge han xD )

* Tar alltid dyna. Uansett om vi har hver vår, eller sammen, tar jeg tak i dyna (hans) og ruller den med meg vekk. Han har alltid en ekstra dyne på gulvet om natta :P

* Later som om jeg klør meg i annsiktet osv for å så gå løs på å bite negler selv om jeg ikke får lov.

Det var det han kom på.

" det er jævla mye mer skal jeg si deg pus, men er for syk til å tenke" fikk jeg til svar når jeg spurte om det var alt :-P

Jo, han kom på to til:

* Jeg er baksete sjåfør

* Jeg spiser skeivvendt selv om jeg er høyrehendt ( dette irriterer han veldig av en eller annen grunn :P )

Skrevet

Jeg også lager lister. Lager lister over alt mulig, særlig hva vi skal gjøre om dagen, arbeidsoppgaver osv (vet, høres ut som mora i forholdet :P) og så har jeg noen mer merkelige vaner, som å danse "krabbedansen" og oppføre meg som katt av og til. :ler:

Skrevet

- Når jeg blir ivrig snakker jeg alt for fort

- Jeg avbryter også hvis jeg blir engasjert

- Rydder for skjelden av bordet etter jeg har spist

- Vasker klær han trenger for sjelden (men den ler jeg av for han kan fint sette på en maskin selv :fnise: )

Det var alt han kom på i farten.

Gjest missLady
Skrevet

Og jeg trodde det bare var jeg som alltid må ha igjen en bit på fatet.. Alle synes det vist er kjempe snålt.. Ny dama til onkelen min spurte meg en gang

"XXX,hvorfor må det alltid ligge igjen noe på fatet? Så det for 1 år siden (vi bor laaangt unna di) og nå gjør du det igjen!! Jeg var helt sikker på at for 1 år siden var det bare tilfeldig de gangene jeg så det..hmm"

:hoho:

Hun klarte ikke å fatte hvorfor jeg måtte ha rester!!

Dette har faktisk typen kommentert også..

Skal spørre etter flere i morgen ;) Kan ikke akkurat vekke han :ler:

Skrevet

-Trodde ikke at det ikke drikke alt fra glasset, men la det være igjen litt, var så vanlig:)

Jeg gjør det også!

Alltid et par cm igjen

-Også liker jeg å dra opp genserer hans og kose på magen med ansiktet mitt.

-Leser på senga

Skrevet

- Jeg slipper et lite sukk eller stønn rett før jeg sovner, og lager generelt en del rare koselyder av og til når vi kliner eller koser. Han synes det er søtt da :)

- Jeg smiler og ser kjempeglad ut når jeg får orgasme

- Jeg tvinner håret mitt når jeg snakker i telefonen, aldri ellers

- Jeg sparker av meg dyna om morgenen og strekker hele kroppen før jeg reiser meg. Imens jeg gjesper høyt og lager koselyder selvsagt. Så står jeg og klør meg i hodet imens jeg finner ut hva jeg skal ta på meg.

- Jeg danser når jeg lager mat (har alltid musikk på)

- Jeg gaper når jeg tar på mascara - men det gjør vel alle?

- Jeg sier "jævla god kaffe", "jeg elsker kaffe" eller "det var sykt godt med kaffe nå" nesten hver gang jeg drikker det. Som gjerne er flere ganger daglig. Unntaket er når kaffen ikke er god, da klager jeg og forbanner kafeen vi er på. Det er faktisk noe jeg aldri har tenkt over engang, visste ærlig talt ikke at jeg var så opptatt av kaffe :ler:

Skrevet
- Jeg sier "jævla god kaffe", "jeg elsker kaffe" eller "det var sykt godt med kaffe nå" nesten hver gang jeg drikker det. Som gjerne er flere ganger daglig. Unntaket er når kaffen ikke er god, da klager jeg og forbanner kafeen vi er på. Det er faktisk noe jeg aldri har tenkt over engang, visste ærlig talt ikke at jeg var så opptatt av kaffe :ler:

Hahaaaaa! Du hørtes ut som et fornuftig menneske! :tommelsmil:

Jeg gaper når jeg tar på meg mascara jeg og... har prøvd med munnen igjen, og det går jo...men det blir liksom ikke det samme?

Skrevet (endret)

Jeg gadd ikke å spørre, for jeg regner med han ikke kommer til å være ærlig, men noen ting jeg vet han mener er unødvendige er det at:

* glasset skal være HELT fullt. NEI, det er IKKE fullt hvis det er to-tre cm klaring. Det skal være maks EN cm! :fnise:

* jeg drikker aldri opp all teen i koppen (bunnfall!)

* jeg tar aldri ut teposen før jeg har drukket opp

* når det vaskes opp, så skal alt være skikkelig rent, og absolutt all såpe skal skylles av i veldig varmt vann, hvis ikke, så ryker det tilbake i kommen, eller til skylling

* jeg mener det går an å rydde mens man lager mat, og ikke spare alt til etterpå, slik at jeg må rydde alt de gangene han har rotet til hele kjøkkenet mens han lager middag

* drikkelyder, spiselyder og pustelyder er ofte fy-fy med meg i nærheten (jada, jeg kan beherske meg)

Endret av Wind
Gjest Grafica
Skrevet

Min greier ikke å komme på noe, ser ut som om han sliter litt :ler: Jeg kommer sterkere tilbake!

Skrevet

-Hissig i trafikken

-Lager rare bevegelser med armen så det knekker

Skrevet

Hehe, jeg tar det etter hukommelsen, gidder ikke å involvere ham i Kvnneguiden, den vil jeg ha for meg selv. ;-) Ser at jeg har flere ting til felles med Pingting:

- Jeg skriver lister på alt, men følger dem ikke alltid.

- Jeg blir veldig ivrig når jeg snakker om noe jeg er opptatt av, og da snakker og snakker jeg. Har en tendens til å snakke mye om jobben, prøver å kutte ned på det... Blir helt oppslukt i ting jeg er opptatt av, om det er et TV-program, en bok eller en sosial sak.

- Jeg er verdensmester i å utsette ting, som å stå opp... Både moren min og samboeren min har kalt meg Albert Åberg. :-S

- Jeg er ikke like flink som ham til å legge tilbake CD'er, DVD'er og spill, så de blir ofte liggende uten cover.

Skrevet

Jeg bruker for mye dopapir og tørkepapir - et tørk er nok i følge mannen :ler:

Gjest Wrangler
Skrevet

- han klager ikke NÅ, men kommer vel: små prompelyder når jeg holder på å sovne...fysjom.... :sjenert:

- jeg GÅR for lite, og klager på at jeg ikke rører på meg nok. (foretrekker buss/trikk, er så driiidakjedelig å gå!)

- klør meg i hodet, ren uvane på linje med å bite negler som andre gjør.

- snakker sinnsykt mye og høyt og engasjert hvis jeg blir, ja, engasjert!

- humørsyk... spes rundt pms. (må bare innse at det ER et mønster jeg har fornektet i mange år)

- kan bli rett og slett furten!

- veldig påståelig når jeg diskuterer politikk, verdens urettferdighet, religion, etc. JEG har rett, han tar feil og er ignorant. :sjarmor:

- skal "hjelpe" til når han kjører bil, forteller om det er klar bane på min side, dvs til høyre i kryss. Han finner det utrolig irriterende og plagsomt.

Sikkert mye mer, men har ikke vært samboer så lenge. Dette er det jeg har snappet opp. Pleide før å legge teposer i vasken istede for søpla, noe han syntes var svært irriterende, men det har jeg sluttet med.

Skrevet
* drikkelyder, spiselyder og pustelyder er ofte fy-fy med meg i nærheten (jada, jeg kan beherske meg)

Ja, det var det ja! Jeg og! Kan til tider bli særdeles irritabel!

Jeg er ikke like flink som ham til å legge tilbake CD'er, DVD'er og spill, så de blir ofte liggende uten cover.

Hihi, får du kjeft du og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...