Gå til innhold

Hvordan skal jeg komme meg vekk?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. må få ut noen tanker her!! Hjelp?

Jeg er kjempeforelsket i en gutt som kan få så å si hva han vil. Vi er 24 begge to.

Han vil henge med meg ofte, men vet han ikke er interessert.

Han vil bare være venner og han er ærlig med meg. Han har sex med andre også...

Vi har sinnsykt bra sex og jeg vet selv, at han ikke er bra for meg.

Jeg fikk virkelig bekreftet det igår at jeg ikke er annet enn ei venninne til å ha sex med.

Han sier stadig at han savner meg og alt det pisset der.

Jeg har mest lyst til å bare be han holde kjeft, når han dytter meg ned i masse fine ord ,men bare venner skal vi være!

Jeg er ei jente som er drit gla i sex og det gjør jo ikke saken bedre at han har en sinnsykt bra kropp, bra utseende og følelser fra min side er i bildet.

Jeg vet bare ikke om jeg klarer å kutte han ut. Det skjer ikke en dritt i livet mitt og jeg har blitt litt avhengig av han, når jeg syns byen er kjip når ikke han er der.

Jeg elsker å henge med han og er sinnsykt gla hele tiden.

Det er som en tikkende bombe, jeg går bare å tenker på at han knuller andre og snart kommer til å vinke meg hadet.

Vi har det så gøy sammen!! Hvordan skal jeg klare det her???!!

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vinket hade til ham, før han hadde rukket å ta farvel med meg.

Gå før han sårer deg mer

Skrevet

Har opplevd omtrent det samme selv.Vi hadde holdt på i 5 mnd før jeg virkelig fant ut at han bare ville være knullevenner...Så jeg møtte han faktisk etter det,enda det såret meg.Men bare får å se hvor teit han egentli var,som latet som han var brydde seg om meg,men ville bare ha sex.Etter det ble jeg bare mindre tiltrukket av han å sluttet å møte han helt.Hører fortsatt fra han,men bryr meg ikke om det han sier,og sletter bare det jeg får.

Men det er jo såklart fra person til person.Men ville kommet meg bort fra hanfortest mulig.Prøv heller å finne andre du kan flørte litt med,så glemmer du han ettervert! :)

Gjest Gjest_Forelsket_*
Skrevet

Jeg klarer ikk slå meg til ro med at jeg aldri skal møte han igjen...

Men jeg har bestemt meg for å ikke være der han vil jeg skal være! Nemlig rundt lillefingeren hans!

Fra idag skal jeg avvise han når han spør om å finne på noe. Jeg har virkelig lyst til å klare det og nå er jeg superglad for at jeg er den vanvittige stae personen jeg er!!

Før har jeg kunnet hver eneste gang han har spurt meg.

Nå tenkte jeg at jeg skal si nei, (hvertfall 4ganger) til å komme på besøk, for så å være veldig fornøyd med samtidig avvisende.

DET er min plan fra idag.. Jeg får håpe det gjør seg godt!

Da bør han i det minste sette mer pris på at jeg kommer...

Skrevet

hehe, jeg gjør det vel for å holde på han lenger og prøve å få kontroll over situasjonen, noe jeg absolutt ikke har nå..

Skrevet
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. må få ut noen tanker her!! Hjelp?

Jeg er kjempeforelsket i en gutt som kan få så å si hva han vil. Vi er 24 begge to.

Han vil henge med meg ofte, men vet han ikke er interessert.

Han vil bare være venner og han er ærlig med meg. Han har sex med andre også...

Vi har sinnsykt bra sex og jeg vet selv, at han ikke er bra for meg.

Jeg fikk virkelig bekreftet det igår at jeg ikke er annet enn ei venninne til å ha sex med.

Han sier stadig at han savner meg og alt det pisset der.

Jeg har mest lyst til å bare be han holde kjeft, når han dytter meg ned i masse fine ord ,men bare venner skal vi være!

Jeg er ei jente som er drit gla i sex og det gjør jo ikke saken bedre at han har en sinnsykt bra kropp, bra utseende og følelser fra min side er i bildet.

Jeg vet bare ikke om jeg klarer å kutte han ut. Det skjer ikke en dritt i livet mitt og jeg har blitt litt avhengig av han, når jeg syns byen er kjip når ikke han er der.

Jeg elsker å henge med han og er sinnsykt gla hele tiden.

Det er som en tikkende bombe, jeg går bare å tenker på at han knuller andre og snart kommer til å vinke meg hadet.

Vi har det så gøy sammen!! Hvordan skal jeg klare det her???!!

Hva hadde dere gjort?

BLI VOKSEN. Kom deg vekk. Vet du hva man kaller dette? Å utslette seg selv.

Du sliter med lav selvtillitt. Kom deg i lag med folk som kan gi deg noe..

Skrevet

Du vet hva du må gjøre... Du trenger ikke at noen sier det til deg på en nettside... Du vil bare ikke gjøre det du vet at du må.

Svaret på neste spørsmål: Ja, det er så lett for gutter å ha sex med noen som de ikke har følelser for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...