Gjest IngerMarie Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Jeg går på Trionnetta 28 p-piller, og prøvde for to-tre uker siden å utsette mensen. Skjønte etterpå at jeg hadde gjort feil; jeg hoppet over de hvite sukkerpillene og begynte på nytt brett, men i stedet for da å ta de gule pillene på det nye brettet som man egentlig skal gjøre, begynte jeg på de brune pillene på begynnelsen av det nye brettet. Det jeg nå lurer på er om dette kan gjøre meg gravid?? Det høres jo usannsynlig ut i og med at jeg har tatt hormoner hele tiden, men allikevel er jeg litt engstelig... Jeg skal til syden om en uke og tenkte å prøve og utsette mensen igjen (på den riktige måten denne gangen :oops: ), men jeg vet ikke om det gjør vondt verre på grunn av feilen jeg gjorde...? Er redd for at det skal kunne ha gjort/gjøre meg gravid. Men vil ikke bruke annen prevensjon i tillegg til pillene hvis jeg ikke trenger det og jeg engster meg unødig... (kjærsten min ser helst at vi bare trenger pillene hehe) Håper noen skjønte spørsmålet mitt, og håper på svar....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå