Gjest hjelpmeg Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ett område brunt på halsen min. Har hatt det en stund men nå er det blitt mye verre. Ser ut som det som det har rent ned noe fra halsen og så sammlet seg som en dam. Huden er ru der det er mørkere. Jeg prøver å skrubbe og få det vekk, men det vil ikk vekk Det er så skjemmende. Er det noen som har lingende og hva kan jeg gjøre?Er student og ikke så god råd. Så helst noe som ikke koster all verden.
charley Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ett område brunt på halsen min. Har hatt det en stund men nå er det blitt mye verre. Ser ut som det som det har rent ned noe fra halsen og så sammlet seg som en dam. Huden er ru der det er mørkere. Jeg prøver å skrubbe og få det vekk, men det vil ikk vekk Det er så skjemmende. Er det noen som har lingende og hva kan jeg gjøre?Er student og ikke så god råd. Så helst noe som ikke koster all verden. Jeg tror jeg ville gått til en hudlege (eventuelt hudpleier). Vet ikke hva det koster men er kanskje verdt det. Ellers har jeg ingen gode forslag. Lykke til
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har ett område brunt på halsen min. Har hatt det en stund men nå er det blitt mye verre. Ser ut som det som det har rent ned noe fra halsen og så sammlet seg som en dam. Huden er ru der det er mørkere. Jeg prøver å skrubbe og få det vekk, men det vil ikk vekk Det er så skjemmende. Er det noen som har lingende og hva kan jeg gjøre?Er student og ikke så god råd. Så helst noe som ikke koster all verden. Vært i solen? solarium eller vanlig sol? Det jeg tenker på er om du kan ha hatt på deg parfyme i solen. Det kan gi pigmentflekker, har jeg blitt advart.
Gjest hjelpmeg Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror jeg fikk det allerede på barneskolen. Men da var det bare så vidt det vistes. Har ikke vært i sol da men kan jo hende jeg har vært litt uforsiktig med nå i voksen alder. Hvis jeg bruker en skrub så blir det litt bedre, så d virker som det er skittent på en måte. Men får det aldri helt rent. Jeg må vel kanskje kontakte hudlege med dette. Skal jeg gå til fastlegen for å bli sendt videre eller bare kontakte hudlege direkte?kan det hjelpe med å ta en dyp rens av noe slag med hudpleier?Men da begynner det å koste.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror jeg fikk det allerede på barneskolen. Men da var det bare så vidt det vistes. Har ikke vært i sol da men kan jo hende jeg har vært litt uforsiktig med nå i voksen alder. Hvis jeg bruker en skrub så blir det litt bedre, så d virker som det er skittent på en måte. Men får det aldri helt rent. Jeg må vel kanskje kontakte hudlege med dette. Skal jeg gå til fastlegen for å bli sendt videre eller bare kontakte hudlege direkte?kan det hjelpe med å ta en dyp rens av noe slag med hudpleier?Men da begynner det å koste. Kan det være en føflekk? Jeg ville nok gått til legen tror jeg
Gjest hjelpmeg Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Kan det være en føflekk? Jeg ville nok gått til legen tror jeg Nei det er det ikke. Det er som ett mørkere område, er en stor flekk og så litt oppover halsen.
En som vet Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ville dratt til legen. Om han ikke finner ut hva det er sender han deg videre til en hudlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå