Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er ulykkelig forelsket!!! Han vil møte meg. Men kun som en venn. Han har sex med andre og er åpen om det! Hater det! Jeg har en desperat følelse i magen som jeg ikke får bort. Jeg vil møte han hele tiden, men VET det ikke er bra for meg. Jeg klarer ikke la han være.... FAEN faen faen!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Uff, jeg føler med deg!! Selv fant jeg mannen i mitt liv, var dødsforelsket, og sikker på at det skulle bli oss to for evig og alltid. Men til tross for at han likte meg veldig godt så var ikke følelsene hans like sterke som mine, og da dette begynte å plage meg og gjøre meg gal i hodet så endte forholdet før det hadde begynt omtrent. Jeg gråt vel i en måned før jeg begynte å føle at jeg var litt over han. Vi endte opp med å ta opp kontakten igjen, og er nå venner.. og det er et helvete! Alle følelsene mine kom tilbake på en gang, men de han hadde er vel borte nå. Han snakker ikke om andre damer heldigvis, men jeg vet han driver på med ei.. Uansett, til poenget: Følelsene mine for han hadde begynt å svinne litt i bakgrunnen etter ca en måned uten kontakt, men nå - når vi ses en gang i blant på vennskapelig basis - så er de tilbake for fullt. Hadde jeg bare holdt meg unna, så hadde jeg kanskje vært over han nå..! Men samtidig er det jo helt UMULIG å holde seg unna en man er kjempeforelska i. Har jo et lite håp om at vennskapet kan bli til noe annet en dag og, hvis jeg bare kommer nær nok og er bra nok osv.. får vist at jeg har endret meg og er perfekt for han. I mellomtiden blir jeg kjempelykkelig av å henge med han og ta noen øl og prate, men samtidig dypt ulykkelig når vi skiller lag og går hjem til hver vår seng. Jævlig situasjon. Men jeg ser ingen løsning, det rasjonelle ville jo være å kutte ham helt ut, men dette er som sagt fullstendig umulig. Jeg tar heller det lille jeg får, selv om det er en følelsesmessig berg-og-dalbane.
Gjest :) Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg er ulykkelig forelsket!!! Han vil møte meg. Men kun som en venn. Han har sex med andre og er åpen om det! Hater det! Jeg har en desperat følelse i magen som jeg ikke får bort. Jeg vil møte han hele tiden, men VET det ikke er bra for meg. Jeg klarer ikke la han være.... FAEN faen faen!!!!!!!! Har det sånn jeg og..bare uten sex delen..han vil faktisk ha uforpliktet sex med meg-.- gutter er så dumme...vet hvordan du har det...anbefaller deg på det sterkeste å ikke møte han..da blir vel følelsene dine bare sterkere....
Gjest ts Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tenkte jeg skulle snu opp ned på ting her... snakket med ei venninne og det hjalp veldig! Det er litt, nå eller aldri situasjon føler jeg, og har bestemt meg for å avvise han. Han har meg så sinnsykt rundt lillefingeren, akkuratt der han vil ha meg! så jeg skal ta en dag om gangen.. jeg kommer til å være svak når han spør om vi skal møtes, men om jeg skal ha en sjanse er dette eneste utvei... Vi jenter får så fort følelser... Uff!! Dette blir noen forferdelig kjedlig uker framover
Gjest Gjest_MonaLisa_* Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tenkte jeg skulle snu opp ned på ting her... snakket med ei venninne og det hjalp veldig! Det er litt, nå eller aldri situasjon føler jeg, og har bestemt meg for å avvise han. Han har meg så sinnsykt rundt lillefingeren, akkuratt der han vil ha meg! så jeg skal ta en dag om gangen.. jeg kommer til å være svak når han spør om vi skal møtes, men om jeg skal ha en sjanse er dette eneste utvei... Vi jenter får så fort følelser... Uff!! Dette blir noen forferdelig kjedlig uker framover Jeg ønsker deg lykke til
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Tuusen takk! Jeg gruer meg. Søte dere er
Gjest *meg Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Tuusen takk! Jeg gruer meg. Søte dere er Er selv i akkurat samme situasjon som deg. Jeg har desverre ikke noe råd å komme med, bortsett fra at vi må være sterke. Går i samme klasse som min, og det gjør det 100 ganger verre. Lykke til!
Gjest Lovemakers Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Jeg er ulykkelig forelsket!!! Han vil møte meg. Men kun som en venn. Han har sex med andre og er åpen om det! Hater det! Jeg har en desperat følelse i magen som jeg ikke får bort. Jeg vil møte han hele tiden, men VET det ikke er bra for meg. Jeg klarer ikke la han være.... FAEN faen faen!!!!!!!!
Gjest lovebunny Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Hadde jeg vært deg. ville jeg gjort noe sexy for å få han til å ville ha deg. inviter han ut eller finn på noe hjemme hos deg.. ikke kast deg over han, men vær litt tilgjengelig og da. få han til å løpe etter deg. hvis du tviler på at du klarer forteller jeg deg nå at alle kvinner klarer det.
waco Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Så lenge du har sex med ham så er du jo ikke værre stilt enn de andre han puler på.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Hadde jeg vært deg. ville jeg gjort noe sexy for å få han til å ville ha deg. inviter han ut eller finn på noe hjemme hos deg.. ikke kast deg over han, men vær litt tilgjengelig og da. få han til å løpe etter deg. hvis du tviler på at du klarer forteller jeg deg nå at alle kvinner klarer det. Ja det er ikke vanskelig å få en gutt til sengs, men det er vanskelig å knytte et emosjonelt bånd. Er du dritforelska i han, og han ikke i deg, så hjelper det faktisk ikke så jævlig med sex. Er så mange kvinner som ikke forstår dette, som tror at de kan holde på en mann ved å være gudinne i senga. Mange folk (spesielt menn, visstnok) skiller mellom sex og kjærlighet, og om ts får han til sengs så betyr det ikke nødvendigvis at han blir forelsket i henne og slutter å ha sex med de andre. Det kan nok heller bare gjøre henne enda mer ulykkelig forelsket.
Gjest Kavring Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 Ja det er ikke vanskelig å få en gutt til sengs, men det er vanskelig å knytte et emosjonelt bånd. Er du dritforelska i han, og han ikke i deg, så hjelper det faktisk ikke så jævlig med sex. Er så mange kvinner som ikke forstår dette, som tror at de kan holde på en mann ved å være gudinne i senga. Mange folk (spesielt menn, visstnok) skiller mellom sex og kjærlighet, og om ts får han til sengs så betyr det ikke nødvendigvis at han blir forelsket i henne og slutter å ha sex med de andre. Det kan nok heller bare gjøre henne enda mer ulykkelig forelsket. Enig! Men vet av erfaring at det er utrolig vanskelig å bryte kontakten. Og får man en melding hvor han spør om dere skal finne på noe, så "logrer" man med en gang, ikke sant? Det gjør vondt når man ikke får den responsen man ønsker, derfor tror jeg også at hun vil bli enda mer ulykkelig forelsket. Dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå