Gjest Gjest fra Fredrikstad Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Hei! Jeg er på jakt etter gode tips om flotte selskaplokaler i fredrikstad ( helst i Gamle Byen !!). Jeg vet om et sted som heter Balaklava, men det var så dyrt, at jeg fremdeles river meg i håret. ( Ønsker likevel ca. samme stilen som Balaklava har! ) Kan noen gi meg noen kanontips, fort!!!??? HJELP!!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 Vi giftet oss på kongsten fort, angrer ikke på at vi leide det stedet. hva med Isengran? ring til kommunen jeg mener at det er de som leier ut de fleste stedene i gamle byen! (og de har mange). lykke til!
Rufus Skrevet 2. juli 2003 #4 Skrevet 2. juli 2003 Det finnes iallefall to andre selskapslokaler i Gamle by´n....Gamle bankbygget på torvet og Dunke Jon gården(byens eldste bevarte trehus) som også ligger på torvet...har bare vært på Dunke Jon og den er mye mindre formell enn Balaklava (men er i Gamleby´n, da :blunke: ), men de har en nettside: http://www.bankgaarden.no/ Ellers er jo også Elingård et flott gammelt sted - selv om det er litt utenfor sentrum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå