Anniq Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hei alle sammen! Jeg driver nå å leter etter undertøy til den store dagen. Men synes det er veldig vanskelig å finne noe. Noen som har noe tips? Hva skal dere bruke?
Noli Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg skal ha korsett, hadde egentlig bestemt meg for å bruke et av de jeg har fra før av, men nå har jeg forelsket meg litt i dette. Funderer på å bestille det. Av truse vet jeg ikke ennå, blir sikkert noe hvitt søtt med blonder. Jeg har veldig mye fint undertøy, men det må jo passe til korsettet. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha strømper eller strømpebukse, men tror nok det blir strømper. Må jo tenke på at mannen skal ha gleden av å kle av meg på bryllupsnatten..
Anniq Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 Den var jo utrolig vakker da:) Er vanskelig å bestemme seg om ang alt synes jeg da. Blir jo så utrolig opphengt i små detaljer. Noen flere som har noen tips om undetrøy?
miss_pretty Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 hei! jeg skal på undertøysshopping om en uke! planen er hvitt korsett/bustier, hvit truse og hvite strømper, med strømpeholdere. men jeg har egentlig funnet et veldig fint korsett, men synes det var litt dyrt, kostet 1000 kr, men det er kanskje denne prisen jeg må ut med? hva betaler dere? jeg har egentlig et nydelig undertøysett (korsett/bustier, truse og strømper) som i hodet mitt skulle passe, men som ikke kommer til å passe, litt for lite. samtidig er det jo gøy med noe nytt som han aldri har sett før...
Noli Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg bruker alt mellom 1500 og 4000 på et korsett, kunne fint brukt mer, det er verdt det om det er ekte korsett.
Anniq Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 hei! jeg skal på undertøysshopping om en uke! planen er hvitt korsett/bustier, hvit truse og hvite strømper, med strømpeholdere. men jeg har egentlig funnet et veldig fint korsett, men synes det var litt dyrt, kostet 1000 kr, men det er kanskje denne prisen jeg må ut med? hva betaler dere? jeg har egentlig et nydelig undertøysett (korsett/bustier, truse og strømper) som i hodet mitt skulle passe, men som ikke kommer til å passe, litt for lite. samtidig er det jo gøy med noe nytt som han aldri har sett før... Tror nok det er det du må ut med å kanskje litt mere.. Men ikke vet jeg. Hvor drar du/dere på undertøy shopping da? Jeg bor i trondheim å trur ikke det er så mange butikker jeg kan velge i.
Neytiri Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 skal bruke korsett med strømpebånd, hvite blondete hotpants og strømper. korsett betalte 160kr. for korsett og er KJEMPE fornøyd!
Gjest anette´s verden Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Hei, jeg skal også begynne å kikke på undertøy, men er egentlig helt blank når det gjelder korsett osv! Noen som vet om noen bra butikker i Stavanger/Sandnes området? Hvor mye penger må man sette av til dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå