Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har vært samboer med mannen min i litt over ett år nå,han har en datter på 19 som har flyttet hjemmefra.Datteren hans er lesbisk og dette har gått bra for min del hele tiden,det eneste var at hun skulle være så barsk og tøff hele tiden.Men så skjedde det verste som kunne skje meg.Datteren hans har nøkkel til leiligheten vår,itilfelle noe skulle skje.Mannen min var ikke hjemme,og jeg var hjemme alene og pyntet meg fordi jeg skulle ut med noen venner.Plutselig låser hun seg inn i leiligheten og setter seg i sofaen.Jeg spurte hva som skjedde,og hun sa at hun var sint og lei seg og ville prate litt.Det sa jeg var greit,men at jeg måtte straks dra.Jeg satt meg ved siden av henne og jeg hadde på meg en litt lang penkjole.Vi satt og pratet,så plutselig mistet hun noe på gulvet.Hun bøyde seg ned for å ta det opp,men så stakk hun hodet oppunder kjolen min og før jeg rakk å reagere så presset hun hodet sitt mellom beina mine og holdt meg i et knipetak.Jeg skrek og slo til henne i hodet, prøvde å få henne vekk,jeg fikk helt panikk!Hun beit hull i nylonstrømpebuksa min og begynte å gi meg oralsex.Hun sa at om jeg slo henne igjen eller prøvde å gjøre noe annet,så skulle hun bite av meg "leppene der nede".Hun fortsatte å gi meg oralsex i nesten 20 minutter,og det var helt utrolig grusomt.Så reiste hun seg opp og dro og sa til meg at hvis jeg sa det til faren hennes så skulle hun slå meg ihjel.Hun gikk ut døren,og jeg satt igjen og gråt og gråt og var livredd.Jeg har ikke sagt noe til mannen min og dette er snart to uker siden nå.Jeg har nesten ikke klart å få sovet på natta og jeg har ikke orket å ha kroppslig kontakt med mannen min,jeg vasker meg hele tiden der nede og gråter veldig mye i smug.Dette kommer til å bli en stor sak om jeg går videre med dette her,og jeg vet ikke om jeg tør,tenk om hun blir frikjent,hun har jo nøkkel til leiligheten!Hva skal jeg gjøre??
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg traff også på ei traktorlesbe en gang, hun stilte seg over meg, sperret veien og "viste muskler," jeg ble helt perpleks og stivnet av skrekk, men dette skjedde heldigvis på et offentlig sted med mange andre mennesker, og venninnen min kom og berget meg... Endret 8. februar 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Hmm.. hørtes litt merkelig ut, men hva vet vel jeg. Pratet med mannen min og selv han mente at det ville være vanskelig å gi meg oralsex i 20 min dersom jeg strittet i mot..
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Jeg vil tro DNA spor er umulig nå, og hadde trolig vært svært vanskelig også rett etter. Og hvor langt det hadde hjulpet når du ikke strittet i mot er en annen sak... Kontakt DIXI, og se om de har noen bedre råd?
Gjest Wrangler Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Er dette sant, gå til poitiet og anmeld henne, kan hindre overgrep på flere. Dixi er allerede blitt nevnt. Endret 8. februar 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 (endret) (...............) Hun fortsatte å gi meg oralsex i nesten 20 minutter,og det var helt utrolig grusomt (.................). 1. Tidsperspektiv fordreies under stress. 2. 2 minutter, eller 20 har lite å si, tør man ikke stritte mot så varer den "lammelsen" så lenge det står på. Endret 8. februar 2009 av mrs_bond
Gjest Bond Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest atsap Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Hmm.. hørtes litt merkelig ut, men hva vet vel jeg. Pratet med mannen min og selv han mente at det ville være vanskelig å gi meg oralsex i 20 min dersom jeg strittet i mot.. Er man redd nok, stritter man ikke imot. Er selv mann som i min ungdom ble antastet på meget direkte måter av en jente som tråkket inn over intimitetsgrensene mine. Jeg klarte ikke å stritte imot selv om jeg var redd. Jeg handlet helt irrasjonelt. Men slik var det, og jeg var full av skamfølelse etterpå. Senere har jeg funnet ut at det ikke var unaturlig.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Jeg torde ikke stritte imot,jeg måtte bare sitte der og ta imot oralsex.Jeg var livredd for at hun skulle bite meg!Hun hadde et knipetak på meg og jeg slapp ikke løs!Har aldri følt meg så ydmyket og redd som jeg var da.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Dersom dette er riktig Så må du vel antageligvis si det til mannen din tenker jeg. Regner med du ikke har veldig lyst å være i samme hus som stedatter lengre, så det blir vel etter hvert umulig å skjule for han.
Gjest Skya Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Dette høres jo helt surrealistisk ut. Hvis dette stemmer så er jenta helt gal. Jeg lever selv i et lesbisk forhold og skjønner ikke at det er gjennomførbart. Du må si i fra til mannen din. Du må i allefall dra å snakke med noen du stoler på. Bytt lås, så du føler deg litt tryggere. Jeg klarer fortsatt ikke tro at dette kan være sant.
Anbefalte innlegg