Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker og merker er det verdt å se etter om man skal shoppe klær og sminke i England?

Tenker jo da på ting man ikke finner her i Oslo, evt er mye billigere der borte.

Jeg liker både moderne, klassiske og litt rocka klær (er over 30).

Ønsker også anbefaling på butikker med barnetøy.

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i Monsoon (som også selger barnetøy) og Principles som ligger på typisk "high street"-prisnivå, men også f.eks. Reiss og Jaeger som har et noe høyere prisnivå. Nå vet jeg ikke hvor i England du har tenkt deg, men i London er det moro å gå og kikke i kosmetikkavdelingene i de store department store'ene - min favoritt på den fronten er Liberty, som er mindre masete enn de enorme på Oxford Street. Ellers er de store Boots-butikkene en sikker vinner, og for litt smalere merker butikker som Space NK

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Man finner jo det meste her, og spesielt i London. Er det dit du skal er det bare aa google shopping+London saa finner du mange oversikter over butikker.

Noen av mine favoritter:

Next

Top Shop

Mothercare (barneklaer)

New Look (billig, kule sko)

Clarks (sko)

Debenhams (klaer, sko og parfymeri)

Monsoon

All Saints

Urban Outfitters

Markeder er kjekt, og man kan finne utrolig mye rart og mer spesielle ting man ikke finner andre steder. Mine favoritter i London er Covent Garden, Portobello Road, Camden (mye alternativt) og Spitalfields (innendoers).

Naar jeg tenker meg om saa er ikke Covent Garden saa fryktelig spennende egentlig, men jeg har kanskje vaert der for mange ganger. :fnise:

Endret av Mea Culpa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...