Gå til innhold

RØYKER DU?  

1. 1. RØYKER DU?

• JA
      19
    • NEI
      41

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg røyker ikke (har faktisk aldri prøvd en gang)

Skrevet

Jeg hadde røkt i 22 år før jeg slutta 20. oktober 2002. Så nå har jeg altså holdt opp i 8 mnd. og 12 dager. Det har vært et helvete hver dag siden jeg slutta, jeg har gått opp 7 kilo, jeg er lei meg og har grått mye, jeg er sur og kranglete, jeg er slett ikke den jeg var før. Og nå i sommer, når sola skinner, klarer jeg ikke å tenke på ferie engang, og pils lamme venninnene....glem det!!!!!!

Men IKKE FAEN om jeg skal begynne igjen, samma hvor lenge jeg skal slite på denne måten, så er det verdt det...

Jeg har spart kr. 8.000.- som nå står og godgjør seg på en egen konto...og det er min stoooooore trøst. For ALDRI har jeg trodd at det skulle være så jævlig å slutte, og vare så uendelig lenge. Men jeg skal klare det, jeg skal skal skal skal skal skal......

Skrevet

Har røykt i 15 år, men har sluttet!! Det er nå et halvt år siden, og slik skal det bli! Har aldri følt meg bedre form!!

:wink:

Skrevet

Jeg røyker heller ikke, og har aldri prøvd.

Skrevet

Nei jeg røyker ikke og har aldri gjordt det heller.

Skrevet

Nei, jeg røyker IKKE, vil heller aldri komme på tale etter å ha vokst opp med dampende foreldre :-? .....

Skrevet

Jeg røyker, og har funnet ut at sommeren er ikke tiden for å slutte for min del. høsten derimot skal jeg i det minste prøve og da håper jeg motivasjonen kommer sigende.

ellers sier jeg som flere andre at den dagen jeg blir gravid, DA...!!!!

Skrevet

Når du blir gravid DA er det lurt å ha sluttet for lenge siden. Believe you me - I'm there.

Skrevet
Man kan altså godt drikke øl uten å røyke, selv om det høres usannsynlig ut

Det er godt noen kan, jeg er av dem som (ihvertfall foreløpig, etter snart 6 røykfrie mnd) ikke kan drikke øl!

Jeg har luktet på en øl etter at jeg sluttet, og jeg kjente med en gang at nope!! Øl får jeg nok pent holde meg unna!! Ellers er jeg pån igjen med røykinga fort som svint!!

Det var med sol og øl ute på sommern at jeg sprakk i fjor! og for å komme meg igjennom sommern i år uten å sprekke så holder jeg meg unna ølen, for meg er det eneste muligheten dersom jeg ikke vil begynne igjen! (men finnes jo annet man kan drikke da, som også er godt å nyte i solen!! og også med alkohol om man ønsker det.)

Skrevet

ja, jeg røyker, har ikke tenkt å slutte heller selv det er dumt, må man kunne nyte livet også :sjarmor:

men de "skadene" jeg er mest redd for å få fordi jeg røyker er ikke kreft og sånne ting men sånt som stygg hud etc ... høres sikkert teit ut men det er faktisk sant :oops:

Skrevet

Jeg røykte fra jeg var 13 til jeg var 26. 9. juli er det et halvt år siden jeg sist smakte røyk.

Skrevet

Har aldri røykt, og kommer heller aldri til å begynne :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...