Marianne Skrevet 1. juli 2003 #21 Skrevet 1. juli 2003 Jeg røyker dessverre. Har prøvd å slutte men er alltid så vanvittig dum at jeg begynner igjen.
Skusla Skrevet 1. juli 2003 #22 Skrevet 1. juli 2003 Ja jeg røyker å har gjort det ganske så lenge også ( siden jeg var 14).. Jeg røyker vel 10-12 pr dag, av og til mer, av og til mindre. Jeg prøver ikke røyke så mye inne, men om det skjer så står alt på luft her. Heldigvis lukter ikke leiligheten røyk pga dette, + at jeg er flink å gå ut somme tider.. Jeg liker ikke lukten, ånden og gustne huden man får, men jeg liker tilfredstillelsen. Å når jeg attpåtil går her hjemme dag ut og dag inn, så er det litt kos i røyken også.. Men en ting er sikkert; Når jeg blir gravid, slutter jeg på dagen!!!! Styggeste jeg ser er gravide som røyker... :fy:
Marianne Skrevet 1. juli 2003 #23 Skrevet 1. juli 2003 Men en ting er sikkert; Når jeg blir gravid' date=' slutter jeg på dagen!!!! Styggeste jeg ser er gravide som røyker... :fy:[/quote'] Det har jeg og gjort alle tre gangene, sluttet mens jeg var gravid og ammet, så begynte det med en ryk igjen da etterpå.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2003 #24 Skrevet 1. juli 2003 Sluttet for nitten år siden, da jeg var gravid med nummer to. Er glad for det nå, både for helsa, økonomien og ikke minst utseende. Jeg har et par venninner som røyker, og de ser fem-ti år eldre ut enn oss andre som ikke røyker. synes det ser dumt ut med røyken også jeg nå, er nesten blitt fanatisk ikkerøyker. Kjenner røyklukta fra folk som sitter ute i hagen sin og røyker jeg, når jeg sitter i stua med døra lukket. Det er nesten litt plagsomt.... hehehe... Men på utesteder går det helt fint, bare jeg får vrenge av meg klærne med en gang jeg kommer hjem - æsj som det stinker av dem...
Gjest Candyfloss Skrevet 1. juli 2003 #26 Skrevet 1. juli 2003 Aldri røyket fast, og kommer aldri til å gjøre det heller.. Tar det kanskje en gang iblant hvis noen tilbyr meg. Man får kviser og lukter vondt, og jeg vil helst ikke dø grunnet røyking.. :blunke:
myagi Skrevet 1. juli 2003 #27 Skrevet 1. juli 2003 8 år som røyker og 2 år som røykfri!!!! :klapper meg selv på skulderen:
Gjest Virvel Skrevet 1. juli 2003 #29 Skrevet 1. juli 2003 Røyker absolutt ikke. Har aldri gjort det, og kommer ikke til å begynne heller.
Browneyes Skrevet 1. juli 2003 #30 Skrevet 1. juli 2003 Ja, jeg røyker..til tider veldig mye også, 20-25 om dagen ! Har ikke lyst til å slutte heller selv om jeg vet jeg burde. Synes det er kos med en røyk..og hva er øl uten en røyk til ?
Gjest Hilde Skrevet 1. juli 2003 #31 Skrevet 1. juli 2003 Jeg røyker ikke lenger - faktisk så er det snart 9 mnd siden jeg tok min siste sigarett. Men i motsetning til mange andre så er jeg ikke fanatisk, jeg er fortsatt med kolleger ut for å ta en røyk men jeg tar meg et eple i stedet
Jinx Skrevet 1. juli 2003 #33 Skrevet 1. juli 2003 Sluttet da jeg ble gravid i - 97, og har ikke tenkt å være så dum å begynne igjen !!! Barna stortrives med en røykfri mamma
Lisemor Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #35 Skrevet 1. juli 2003 BRAVO TIL ALLE DERE SOM HAR GREID Å SLUTTE. :D ER FLERE AV OSS RØKERE ENN JEG HADDE FÅRESTILT MEG
Malou Skrevet 1. juli 2003 #36 Skrevet 1. juli 2003 Synes det er kos med en røyk..og hva er øl uten en røyk til ? Uten at jeg skal fortelle deg hvordan du skal leve livet ditt Browneyes... Jeg tror du ville bli overrasket. Man kan altså godt drikke øl uten å røyke, selv om det høres usannsynlig ut (been there, thought that...) Jennifer
Gjest Embla s Skrevet 1. juli 2003 #37 Skrevet 1. juli 2003 Jeg har sluttet å røyke 4 ganger, siste gangen i desember 2002. Nå skal jeg aaaaldri begynne igjen (selv om jeg har røkt 4 ganger... farlig, farlig :fy:)
Nikki Skrevet 2. juli 2003 #39 Skrevet 2. juli 2003 Jepp, jeg røyker... En dag uten mine små Camel... og man vil ikke være i samme rom som meg en gang... Bare spør min kjære... Men jeg har sagt at den dagen vi begnner å planlegge å få barn...ja da legges min Camles på hylle for godt. Ogikke skl jeg begynne igjen heller etter svangerskapet... For har man klart eg i 9 mnd..ja da klarer man seg livet ut også... Det er min mening...
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2003 #40 Skrevet 2. juli 2003 Nei, jeg røyker ikke, og jeg har faktisk aldri prøvd det heller! Jeg er ikke fanatisk når det gjelder røyk, har vokst opp med to foreldre som røyka (begge har slutta nå - STOLT av dem), og min kjære røyker mye. Jeg håper selvsagt at han slutter en dag - både for sin egen del og litt for min...Har ikke lyst på hus og klær som stinker røyk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå