twinklestar Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jeg kommer til å ha en del utenlandske gjester i mitt bryllup og vil derfor ha behov for transport av gjester fra kirken og til selskapslokalene. Noen som har tips om rimelig bussutleie i Fredrikstad/Østfold??... Det vel omtrent 5 km å kjøre.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 holder det med en minibuss, eller må du ha stor buss??
twinklestar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Tror jeg vil ha stor buss... Vanskelig å vite hvor mange som kommer siden det er så lang reisevei...
Rufus Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Vi har brukt Borgbuss på jobben noen ganger...de har vært de billigste når vi har sjekka priser. Men det er 1,5 år siden vi benyttet de sist, så vet ikke om det fortsatt stemmer...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Søk opp på google.no... Jeg kommer til å ha en del utenlandske gjester i mitt bryllup og vil derfor ha behov for transport av gjester fra kirken og til selskapslokalene. Noen som har tips om rimelig bussutleie i Fredrikstad/Østfold??... Det vel omtrent 5 km å kjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå