Gå til innhold

Kyssing..spørsmål til gutter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet

Hei gutter..

lurer bare på om dere synes det er rart å kysse jenter når de harpå leppestift/lipgloss? smaker det rart? er det bedre uten????:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tillater meg å svare på dette selv om jeg er jente, for samboern min klager hele tiden på leppestiften og lipglossen: han hater det :)

Skrevet

Det er absolutt best uten!! (Hilsen gutt)

Skrevet

Det greier du vel å tenke deg selv? Vil tro det føles bedre uten.

Skrevet

I alle fall fordiet må være irriternde å få griset på seg. Selv liker jeg ikke å kysse med lipgloss på rett og slett fordi at jeg føler deg er en "hinne" mellom mine og hans lepper, dessuten så griser jeg han til. Derfor går jeg som regel uten. :) Lipgloss er for dager hvor jeg ikke føler meg så pen, eller når jeg går på byen. =)

Skrevet

er definitivt best uten ja..

grisete greier..

Skrevet

Det er helt klart best uten, men lipsyl for å myke opp leppene kan du bruke, hehe :P

Det skader ingen.

Skrevet

Tja, du får tørke av kjapt med håndbaken før du kysser ham, og ha på lipgloss etterpå? :P

Skrevet

Min erfaring som jente er at gutter liker hvordan vi ser ut med leppestift/lipgloss på, men når vi skal kysse vil de helst at vi ikke skal ha noe på. :-) Selv venter jeg til jeg er på jobb med å ta på lipgloss, så får jeg et ordentlig hadetkyss av kjæresten når vi tar farvel om morgenen. Med lipgloss på får jeg bare en liten, hard nuss. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...