Gå til innhold

Hva tror dere om min gamle "date"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg datet for en tid tilbake har tatt kontakt med meg igjen etter ca 6 uker uten noe kontakt.

Det ble avsluttet da han ga meg signaler på at han ikke var så interessert (ut i fra hvordan jeg tolket signalene). Vet han hadde mye å gjøre den perioden, så det var nok en del misforståelser rundt den tiden som førte til at vi mistet kontakten.

Vet at vi begge liker/likte hverandre veldig godt. Hadde veldig bra sex, god kjemi, trivdes sammen osv.. det var tiden som ikke strakk til, samt dårlig kommunikasjon som gjorte at det gikk over.

+ at han har også vært singel en stund så jeg tror også han tvi holdt på singeltilværelsen. En kombinasjon av dette gjorde at det ikke gikk mer.

Nå har han kontaktet meg igjen, og vi har skrevet litt frem og tilbake om hverdagslige ting. Han har indirekte sakt at han opptådte feil den perioden vi "holdt på" og at han ser det at han virket rotete og. Han har også sakt at han angrer på at han stresset så mye den perioden, og at det ble som det ble. Han har også sakt at han har tenkt på meg.

Tror dere han er keen på å ta opp kontakt? At han kanskje har fått tenkt litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seks uker? Det er jo ikke akkurat så lenge da.

Du kan jo spørre ham.

Skrevet
En jeg datet for en tid tilbake har tatt kontakt med meg igjen etter ca 6 uker uten noe kontakt.

Det ble avsluttet da han ga meg signaler på at han ikke var så interessert (ut i fra hvordan jeg tolket signalene). Vet han hadde mye å gjøre den perioden, så det var nok en del misforståelser rundt den tiden som førte til at vi mistet kontakten.

Vet at vi begge liker/likte hverandre veldig godt. Hadde veldig bra sex, god kjemi, trivdes sammen osv.. det var tiden som ikke strakk til, samt dårlig kommunikasjon som gjorte at det gikk over.

+ at han har også vært singel en stund så jeg tror også han tvi holdt på singeltilværelsen. En kombinasjon av dette gjorde at det ikke gikk mer.

Nå har han kontaktet meg igjen, og vi har skrevet litt frem og tilbake om hverdagslige ting. Han har indirekte sakt at han opptådte feil den perioden vi "holdt på" og at han ser det at han virket rotete og. Han har også sakt at han angrer på at han stresset så mye den perioden, og at det ble som det ble. Han har også sakt at han har tenkt på meg.

Tror dere han er keen på å ta opp kontakt? At han kanskje har fått tenkt litt?

Virker ikke så helt unormalt synes jeg. Prøv da vel?

Skrevet

Det er vel bare å prøve. Du finner fort ut om han fortsetter som sist.

Skrevet

Dette minner meg om en fyr jeg datet en gang. Vi møttes på byen og fant tonen. Jeg fikk tlf hans og sendte mld dagen etterpå. Dagen etter der igjen dro vi på date. Det ble vel 2-3 dater til sammen og vi hadde det hyggelig sammen. Jeg skjønte meg ikke helt på han men det hadde jeg vel en grunn til og. Plutselig så hørte jeg ikke noe mer fra han. Etter 3-4 mnd sendte han plutselig mld igjen. Jeg hadde sletta nr hans og ble veldig overrasket. Jeg ba om en forklaring og den var for såvidt grei. Vi gikk på date et par ganger etter det og han åpnet seg mye mer for meg. Men jeg datet ikke bare han den perioden der og ble etter hvert sammen med en av de andre jeg datet. Det var nok det beste valget! Tror jeg..

Jeg ville også gitt han en sjanse til men pass på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...