Gå til innhold

Fotografering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser så mange fine fotografbilder, og lurer på om det er vanlig å komme med forslag til fotografen om spesielle bilder man ønsker?

Jeg har blant annet sett mange kule bilder av f.eks skoene til brudeparet ved siden av hverandre. Kjempesøtt.

Kunne jeg ha mailet slike bilder til fotografen på forhånd med ønsker om hva slags bilder som skal tas? Eller virker jeg litt sær da. Fotografen kan jo dette best :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ser så mange fine fotografbilder, og lurer på om det er vanlig å komme med forslag til fotografen om spesielle bilder man ønsker?

Jeg har blant annet sett mange kule bilder av f.eks skoene til brudeparet ved siden av hverandre. Kjempesøtt.

Kunne jeg ha mailet slike bilder til fotografen på forhånd med ønsker om hva slags bilder som skal tas? Eller virker jeg litt sær da. Fotografen kan jo dette best :)

Det kommer sikkert an på fotografen. Men går jo an å prøve! Da får han iallfall en idé om hva slags type bilder du liker! Sikkert mange fotografer som ikke vil kopiere andres bilder helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...