Gjest monika:) Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Har ei jente som blir 4 år om 14 dager, og hun har nesten bare guttevenner. Det er nesten bare gutter i årsklassen hennes i bhg og de er veldig rolige gutter som kan leke med både jente - og gutteleker. Det samme kan jenten min. Så kommer det til bursdagen da, og hun har allerede bestemt hvem hun vil skal komme, 4 gutter og henne selv, femkløveret som vi kaller de, de er bestevenner alle 5 og utelater ikke noen som er med i "gjengen" deres.. Er det noen som har hatt den fordelingen på bursdagsselskap, med bare det motsatte kjønn enn bursdagsbarnet? Hun skal jo såklart få velge selv, men jeg tenker at kanskje skal vi invitere 2 jenter til som hun leker med innimellom, eller bare la det være slik... Alt man skal undre seg over og da..
Drua Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes ikke det gjør noe at hun bare vil be de fire guttene jeg. Du kan jo spørre henne om hun vil be de to jentene også fordi hun leker med dem innimellom, vil hun ikke det, så er det vel greit.
Involvert Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes ikke det gjør noe at hun bare vil be de fire guttene jeg. Du kan jo spørre henne om hun vil be de to jentene også fordi hun leker med dem innimellom, vil hun ikke det, så er det vel greit. Det hørtes lurt ut Er nok best om hun velger selv:) Lykke til
Tryllepiken Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Det hørtes lurt ut Er nok best om hun velger selv:) Lykke til Helt enig, la prinsessen din velge selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå