Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Noen gang tenkt på at de fleste nordmenn har ei griserumpe i kjøleskapet? Eller mer korrekt, ei oppskjært griserumpe. Det er rart hva vi putter i kjøleskapet, eller i det hele tatt spiser. Nå spiser vi til og med dyras rumper. Bare skjærer den av, kutter den opp i biter og legger den på brødskiva. Vi får bare håpe på at grisen har tørket seg godt nok. Noe jeg tviler på. For en gris, ja.
Gjest Miley Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Og ikke nok med at du spiser rumpa, du gofler i deg tarmene og.
Gjest fisk Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Noen gang tenkt på at de fleste nordmenn har ei griserumpe i kjøleskapet? Ja, faktisk.
Gjest Estetikken Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Og ikke nok med at du spiser rumpa, du gofler i deg tarmene og. Uff. Jeg forstår godt at muslimene ikke vil ha grisekjøtt/svin: det er jo estetisk og emosjonelt sett ekkelt! På flyet her og dagen fikk vi svin med SAS. Jeg spurte om noe annet...svin er stygt og møkkete/ ekkelt. Selv om det hevdes at kjøttet er rent og at griser er renslige hjelper det ikke: det er bare ekkelt!!!
Skvaldersjura Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 UFF! Så ekkelt da? Og mange har ribbrull, oksetunge og fiske-embryo! (rogn) En skive oksetunge og en kokt skinke? Sleiker den grisen i r..... ??
Gjest Sandbekken Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Pølser er ekkelt og nedverdigende! tenk dere denne skjebnen da: Du blir drept, most og stappet inn i eget rumpehull! Endret 10. februar 2009 av Sandbekken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå