Daiquiry Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Jippi!! Endelig skjedde det! Han fridde til meg i dag, er så glad og lykkelig! Gleder meg stort til å begynne å planlegge bryllup!!!
Solstrålejenta Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer masse med forlovelse!!! :rødme:
Cæmis Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 :strix::strix::strix: GRATULERER! :strix::strix::strix: fortell fortell!! :D
Daiquiry Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 Han booket et hotel rom og meldte oss på et ball, dette var deler av bursdagsgaven min. Så vi var først på ball, så gikk vi til hotelrommet, og der stod champagnen klar. Vi drakk og koste oss, og helt plutselig gikk han ned på kne og fridde. Jeg gråt som en kjerring og svarte selvfjølgelig JA!!! Fikk en midlertidig ring, vi skal plukke ut ringer i morgen!! Jeg gleder meg sånn, men det tar dessverre to uker før vi får dem.....
Kanutten Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Gratulerer Endret 8. februar 2009 av Maye
Småkjekset Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer så mye Blir spennende å følge deg i forberedelsene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå