Involvert Skrevet 8. februar 2009 #1 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg pleier å kjøpe mine BHer på H&M, men en ting jeg har lagt merke til er at det er svært få BHer i min størrelse; 80A. Har opplevd det ofte, og det er så kjedelig! Jeg tenker at jeg skal ta en titt på Change når lønn nærmer seg. Hvor kjøper du dine BHer? Hvilke steder/merker vil du anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2009 #2 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjøper mine i en ren undertøysforretning, og innimellom på Lindex. Jeg har 70D, også en str det ikke er lett å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2009 #3 Del Skrevet 8. februar 2009 Merke ja, Ella May som Lindex har eller Chantelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #4 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.biggerbras.com/ Muligens? Jeg vet ikke hva 80A er på utenlandske størrelser, men det bør da gå an å finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. februar 2009 #5 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg pleier å kjøpe mine BHer på H&M, men en ting jeg har lagt merke til er at det er svært få BHer i min størrelse; 80A. Har opplevd det ofte, og det er så kjedelig! Jeg tenker at jeg skal ta en titt på Change når lønn nærmer seg. Hvor kjøper du dine BHer? Hvilke steder/merker vil du anbefale? Jeg gikk ned fra 85C til 80A, og syns det er mye lettere å kjøpe bh nå. H&M har jeg gitt opp, men Lindex og Cubus pleier å ha godt utvalg til en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 8. februar 2009 #6 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjøper kun på Change. Det er jo en del dyrere, men i tillegg holder BH'ene lengre enn de på H&M. Jeg gikk opp fra 80A til en 75C hos Change Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. februar 2009 #7 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjøper kun på Change. Det er jo en del dyrere, men i tillegg holder BH'ene lengre enn de på H&M. Jeg gikk opp fra 80A til en 75C hos Change Hm, jeg har aldri hørt om Change før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. februar 2009 #8 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjøper mine i en ren undertøysforretning, og innimellom på Lindex. Jeg har 70D, også en str det ikke er lett å finne. Samme her. Handler i en undertøysforretning. Ella May har mye lekkert, men Lindex her i byen har ikke mindre enn 75. Jeg har ikke klart å finne 70, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 8. februar 2009 #9 Del Skrevet 8. februar 2009 Hm, jeg har aldri hørt om Change før? http://www.change.com/htm/stores-no.asp Flott butikk med litt dyre priser, men god service(på Oslo City ihvertfall). Aldri mer Cubus og H&M! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Involvert Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg gikk ned fra 85C til 80A, og syns det er mye lettere å kjøpe bh nå. H&M har jeg gitt opp, men Lindex og Cubus pleier å ha godt utvalg til en god pris Jaa, det er fine priser, meg jeg pleier ikke finne noen BHer som sitter fint, eller som ser fine ut, fordi jeg har så små pupper.. Hmm. Kanskje jeg skal kikke nøyere neste gang! Jeg kjøper kun på Change. Det er jo en del dyrere, men i tillegg holder BH'ene lengre enn de på H&M. Jeg gikk opp fra 80A til en 75C hos Change Ja, det er det jeg tenker på, at hvis jeg kjøper skjeldnere BHer på change, i stedenfor å kjøpe ofte BHer på H&M, så kanskje det er greit, de har jo så mye fint der! Også virker de ansatte så hyggelige:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 9. februar 2009 #11 Del Skrevet 9. februar 2009 Oi så mange fine BH-er på Change Jeg synes også at det er vanskelig å finne BH i min str 70D. Noen som vet om man kan handle Change på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Involvert Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 9. februar 2009 Oi så mange fine BH-er på Change Jeg synes også at det er vanskelig å finne BH i min str 70D. Noen som vet om man kan handle Change på nett? Hadde vært supert å handle fra nett, men så vidt jeg vet så kan man ikke det, er i alle fall ikke mulig fra hjemmesiden deres tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #13 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror ikke Change har netthandel. Er superfornøyd med butikken, handler alt undertøy der nå. Synes egentlig ikke prisene er så gale, pleier å finne til rundt 300 kr. Er jo dobbelt så dyrt som HM, men som flere har påpekt, er kvaliteten mye bedre, og når man får riktig str, sitter de bra også. Verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. februar 2009 #14 Del Skrevet 9. februar 2009 Jaa, det er fine priser, meg jeg pleier ikke finne noen BHer som sitter fint, eller som ser fine ut, fordi jeg har så små pupper.. Jeg har like små pupper :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Involvert Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har like små pupper :gjeiper: hihi, for et sammentreff! Små pupper er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 10. februar 2009 #16 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har en stor og en liten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #17 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg handler på Triump. Beste butikken for undiker, litt dyrere men bedre kvalitet. Og man får skikkelig hjelp! Jeg har jo fått nye mugger etter at damen påpekte at jeg er en 75G og ikke en 80B! Tenke seg til. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 10. februar 2009 #18 Del Skrevet 10. februar 2009 Her er det også slutt på lindex, h&m og cubus og slikt, så nå må jeg og finne ny butikk. Har handlet en bh på Change og en på Next To Nothing (ikke billig), men måtte ha en skikkelig god og komfortabel bh til hverdagsbruk. LaSenza har mange fine bher og prisene er slett ikke så ille. Mitt problem var at jeg ikke fant noen som passet Skal ta en tur tilbake og se om det ikke er noen som kan passe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. februar 2009 #19 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg gikk ned fra 85C til 80A, og syns det er mye lettere å kjøpe bh nå. H&M har jeg gitt opp, men Lindex og Cubus pleier å ha godt utvalg til en god pris Kan jeg bare spørre hvordan og hvorfor du gikk ned til 80A? Jeg har omtrent samme str som du hadde, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. februar 2009 #20 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg handler på Triump. Beste butikken for undiker, litt dyrere men bedre kvalitet. Og man får skikkelig hjelp! Jeg har jo fått nye mugger etter at damen påpekte at jeg er en 75G og ikke en 80B! Tenke seg til. :gjeiper: Hva er undiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå