Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med kjæresten til venninna mi? Hun sier at han liker å ta en smokk i munnen og legge seg i fanget hennes å skrike, mens hun liksom skal trøste han.

Hun er noe bekymret for han, men jeg vet heller ikke hva det er.

Er dette vanlig? Er det bare en fetish eller er han ikke helt god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, så en gang et program om dette. Er visstnok en relativt vanlig fetisj blandt menn :babysmokk::legrine:

Skrevet

Vanlig fethis det der ja :)

Skrevet
Hihi, så en gang et program om dette. Er visstnok en relativt vanlig fetisj blandt menn :babysmokk::legrine:

Hvafornoe??? Er det mulig???

Noen fler fetisjer man bør advares mot hos menn, sånn i allmenhet,

mens vi har temaet oppe?

Man lærer så lenge man lever...hmmm...

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Vanlig fethis det der ja :)

hehe nei det er jeg rimelig sikker på ikke er vanlig, med mindre du definerer 1:1.000.000 som vanlig. Og til TS; Jeg stemmer for at fyren ikke er helt god.

Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

Det er en ganske sjelden, men beryktet fetish. Det kan være lurt å sjekke med ham hvor mye mer hans versjon av fetishen inneholder, for i de fleste tilfeller så er det neste stopp: bleier!

Skrevet

Synes det er ganske dårlig gjort av veninna di å fortelle deg det. Det er sikkert en høyst privat sak for ham. Er det vanlig å opplyse vennegjengen om sin kjæres merkelige fetisher?

Ellers så synes jeg jeg hører mer og mer om sånne babyfetisher. Og det er da helt greit. Det skader jo ingen, og om partneren er med på leken er det jo null problem.

Skrevet
hehe nei det er jeg rimelig sikker på ikke er vanlig, med mindre du definerer 1:1.000.000 som vanlig. Og til TS; Jeg stemmer for at fyren ikke er helt god.

Kilde?

Jeg nekter å tro at det kun er 5 mennesker med denne fetishen i Norge. Men det vil selvsagt komme an på hva man definerer Infantilism som.

(En litt spesiell obervasjon: Dette blir definert som en mental lidelse i enkelte kretser. Men kanskje ikke så rart all den tid noe så "vanlig" som BDSM er definert som mentel sykdom av WHO)

Skrevet

Det er jo ihvertfall blant mine venninner vanlig å snakke litt om seksualliv, for råd og litt "skryt". Kan jo være venninna de ville høre med deg om du syntes det var like rart? Om han plutselig bare tar fram smokken og legger seg i fanget så ville jeg også reagert, selv om jeg VET at dette er en fetish og ikke en mental lidelse!

Fetish er noe privat man helst bør lufte med partner før man drar fram synes jeg. Så kan man heller møtes på midten og prøve seg fram litt sånn, hva den andre går med på og hvor "lite" den andre er villig til å gjøre av fetishen hver gang.

Så som fetish: Nei, ikke unormalt, men ikke akkurat vanlig. Ikke verre enn andre fetisher!

Som oppførsel sånn helt utav det blå: Da stemmer jeg mer for at han er litt ko-ko :) Ihvertfall mangler litt sperrer over hva som er greit å gjøre helt plutselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...