Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Stod å så i vinduet mitt på min late nabo som skulle måke snø nå nettopp. Han sto der med hageslangen å spylte på snøen. Innså vel til slutt at det ikke gikk, så hann satt ut to varmovner og gikk inn i gjen. At det går an.
Gjest basta Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 At noen forsøker å få bort snøen med vann er jeg villig til å tro på, men å sette ut to varmeovener. Det tror jeg ikke på
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 At noen forsøker å få bort snøen med vann er jeg villig til å tro på, men å sette ut to varmeovener. Det tror jeg ikke på Det ville ikke jeg heller trodd på, før nå. Han gjorde faktisk det. Men så er han noe spesiell også, og noe av det lateste jeg har sett så er egentlig ikke så overraskende heller.
Gjest pasta Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Det kommer til å bli glatt når alt vannet fryser :gjeiper:
Gjest Sandbekken Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Hahaaa! Er det sant!? Du reddet dagen min, sitter her og leeer meg i hjel!!
angeleyes Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Det kommer til å bli glatt når alt vannet fryser :gjeiper: Tenkte jeg også. Også kommer det til å bli steinhardt og umulig å fjerne.
Gjest Wrangler Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Så jo på TV (norges herligste?) om han som helte på varmt vann når det var is på vinduene på bilen -slapp å skrape. Bare at etter fem minutter var det et enda tykkere lag av is på vinduene...hehe!
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Stod å så i vinduet mitt på min late nabo som skulle måke snø nå nettopp. Han sto der med hageslangen å spylte på snøen. Innså vel til slutt at det ikke gikk, så hann satt ut to varmovner og gikk inn i gjen. At det går an. bløff....har du ingen ting å skrive om
Gjest Wrangler Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Altså, det med varmevner kan jo funke, men da må jo gubben ut for å flytte ovnene nærme snøen hele tiden - altså må det gå kjappere og bedre med å måke rett og slett! (isen av våt snø får han vel slite med i morgen tidlig hehe!) Og ja, jeg kan se for meg at enkelte folk er så dumme. Finnes utrolig mange korttenkte og upraktiske mennesker der ute!
Møffi Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Hageslange? Hos oss har den frosset for lenge siden, trodde det var vanlig at de gjorde det om vintern jeg...
Gjest Gjesthei Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Om det ikke er sant er det jaggu godt jugi!
Cata Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Så jo på TV (norges herligste?) om han som helte på varmt vann når det var is på vinduene på bilen -slapp å skrape. Bare at etter fem minutter var det et enda tykkere lag av is på vinduene...hehe! Det gjorde min fordums nabo også. Han skulle faktisk være "snill" og hjelpe meg med mine bilvinduer også på samme måte.
skrue Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Stod å så i vinduet mitt på min late nabo som skulle måke snø nå nettopp. Han sto der med hageslangen å spylte på snøen. Innså vel til slutt at det ikke gikk, så hann satt ut to varmovner og gikk inn i gjen. Ok, siden du observerer varmeovner så skal jeg være enig i at dette høres ut som en lat faen.
Hinata Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Så jo på TV (norges herligste?) om han som helte på varmt vann når det var is på vinduene på bilen -slapp å skrape. Bare at etter fem minutter var det et enda tykkere lag av is på vinduene...hehe! Dette fungerer faktisk dersom det ikke er altfor kaldt, med varmt vann og deretter bruke vindusviskerne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå