Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg prøver å laste ned den nyeste versjonen av MSN messenger, men hver gang jeg kommer til installasjonen får jeg opp dennne feilmeldingen: OnCatalogResult: 0x80072ee6

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen anelse, men det jeg gjør når installasjonen henger seg og jeg har programmet inne fra før : Jeg fjerner det helt fra pcen før jeg prøver på ny. Du vil sansynligvis miste smileys, bakgrunner og sånne ting, men da fungerer det!

Den nye er uansett bare beta ennå, så den er ikke helt feilfri ennå. Beta er en uting!! Vent til den kommer i ferdig versjon. Har ikke hørt at den er ferdig ennå.

Avvinstaller MSN (altså kontrolpanel - legg til fjern). Gå i programfiler ogs lett alt som har noe med "Live messenger" å gjøre. Søk litt rundt på pcen, det skal ligge noen mapper her og der som ihvertfall jeg har måttet slette før, når noe har hengt seg.

Når så pcen virker så tom du klarer å få den for gammel MSN, restart pcen og prøv å legg inn den nye igjen.

Det KAN løse problemet, men hvis du ikke orker, så lar du den bare være. Som sagt, beta er noe tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...