Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann å få psykologisk hjelp mot ekstrem eiesyke og sjalusi hvis man vet den sannsynlige årsaken bak?

Kan evt. hypnose fungere??

Er helt desperat etter hjelp! Før jeg knekker helt sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint ann å få hjelp med dette av en psykolog, og jeg vil anbefale deg å ta kontakt med noen dersom det er et så stort problem for deg at det påvirker hverdagen din, noe som jeg får litt inntrykk av at det gjør. Godt mulig også hypnose kan være noe, mange psykologer også i dag som driver med dette. Håper du får den hjelpen du trenger. Kan bare ønske deg lykke til videre.

Skrevet
Det går helt fint ann å få hjelp med dette av en psykolog, og jeg vil anbefale deg å ta kontakt med noen dersom det er et så stort problem for deg at det påvirker hverdagen din, noe som jeg får litt inntrykk av at det gjør. Godt mulig også hypnose kan være noe, mange psykologer også i dag som driver med dette. Håper du får den hjelpen du trenger. Kan bare ønske deg lykke til videre.

Dette ødelegger livet mitt totalt. Og har når gjort at jeg har mistet verdens herligste samboer. Jeg er helt desperat som sagt.

Har noen erfaringer? Spesielt med det å være eiesyk og kontrollerende?

Skrevet

Jeg er så redd! :grine:

Livredd for å miste samboeren min!

Skrevet

Dette er nok ikke gjort i en håndvending nei. Det er ligger sikkert mye bak som gjør at du er den du er.

Men første skritt er jo å innse at du har et problem og DER er du jo!!

Så da kan det bare gå fremover hvis du gir det tid og setter i gang med behandlig/terapi/ :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...