Sarah_83 Skrevet 8. februar 2009 #1 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er på jakt etter den perfekte BH til å ha under tubekjole, den må altså bære stroppløs. Noen som vet om noen nettbutikker? Må være en ordentlig en som sitter bra. Jeg tenkte på Wonderbra eller kanskje dere vet om noen andre bra merker? (pris har ingenting å si) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 8. februar 2009 #2 Del Skrevet 8. februar 2009 la senza har en kjempegod en. Den koster vel 400kr eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2009 la senza har en kjempegod en. Den koster vel 400kr eller noe. Vet du hva selve BH'n heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 8. februar 2009 #4 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg mener det er denne, men jeg har F-cup og det står at den går bare opp til D... Men den er helt identisk, og det følger med avtagbare stropper (vanlige og gjennomsiktige) akkurat som på min. Men stroppene trenger man ikke ettersom bhen sitter så utrolig bra uansett Jeg danset på nattklubb i 3 timer med den på, og den flytta seg ikke en millimeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 #5 Del Skrevet 8. februar 2009 Unbra skal være bra. Ikke prøvd den selv, men ei jeg kjenner har den og hun skryter voldsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg mener det er denne, men jeg har F-cup og det står at den går bare opp til D... Men den er helt identisk, og det følger med avtagbare stropper (vanlige og gjennomsiktige) akkurat som på min. Men stroppene trenger man ikke ettersom bhen sitter så utrolig bra uansett Jeg danset på nattklubb i 3 timer med den på, og den flytta seg ikke en millimeter Å bra den så fin ut. Jeg har bare en c- cup så det passer bra, men velger man ikke størrelse? skjønte ikke helt det systemet på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 8. februar 2009 #7 Del Skrevet 8. februar 2009 Å bra den så fin ut. Jeg har bare en c- cup så det passer bra, men velger man ikke størrelse? skjønte ikke helt det systemet på den siden. joda, du velger først farge, så størrelse, så antall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå