Gå til innhold

selskapskjoler, Oslo


Engel

Anbefalte innlegg

Skal i bryllup som gjest og trenger ny kjole... Noen tips til butikker i Oslo som har selskapskjoler utenom brudesalongene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helenius

Var ute og tittet på kjoler sammen med søsteren min i går!

Du finner i alle fall en del på disse:

* En kjolebutikk i Slottspassasjen, like ved Steen & Strøm (har best utvalg i str. 34-40, lite i større str!)

* En butikk akkurat på toppen av Prinsens gate (like ved Stortinget)

* En kombinert kjolebutikk/frisørsalong/reisebyrå i Akersgata (eller mulig den har gått over til å hete Ullevålsveien der), ett kvartal over VG-huset.

Jeg vil også anbefale Diin brud & selskapstøy i Camilla Colletts vei 9B på Uranienborg. Ikke så enormt utvalg, men usedvanlig god service og hyggelig betjening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i Slottspassasjen er veldig bra. Jeg har kjøpt selskapsantrekk der både i fjor og i år. Og av og til har de ganske fine ting på tilbud, og da blir det ikke så dyrt heller. I år kjøpte jeg en Rafaelli-buksedress der (eller sånn kjole over bukse) som var satt ned fra 5000 til 1000. Men de har mest i små størrelser ja. Hyggelig og hjelpsom betjening, men liten butikk, så ikke gå dit på en lørdag formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

MA i Hegdehaugsveien har mange fine kjoler. Ikke ball/gallakjoler, men selskapskjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktignok ikke i Oslo, men jeg vil komme med en anbefaling allikevel jeg. :blunke:

Det er en butikk som heter Tina Ritzi som ligger i Drammen. De har massevis av flotte selskapskjoler og alle sammen koster 1890 kr inkludert tilpasning.

Jeg kjøpte meg penkjole der for noen uker siden og er kjempefornøyd!

Dette er kjolen jeg endte opp med (men i burgunder-rød):

Eureka-kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...