Gå til innhold

Enkelte forum burde slettes

Fremhevede innlegg

Skrevet
Man skal være særdeles morgengretten for å tolke det der som et "regelrett personangrep

Jadda, men nå er det sånn at noen steder (les andre fora) så vil det vurderes til det og kvalifisere til en advarsel som teller mot utestengelse (konkret flaming). At det ikke er det her er en annen sak, som jeg jo skrev, det vet jeg meget godt, eller så hadde jeg ikke reagert på det. Det gjør at mitt syn på modereringsstandarden her er at den slipper gjennom bøllete oppførsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
(Og hvis TS' innlegg ikke var tull og tøys, har h*n gjort seg fortjent til langt hardere respons).

Vesensforskjellen er selvfølgelig at ts ikke konkret angriper enkeltpersoner men snakker generelt, det gjorde derimot Veronica88 direkte i form av ts. Det er forskjell å diskutere sak og person, selv om noen her har problemer med å se distinksjonen.

Skrevet

Og nei, om noen av dere skulle misforstå: Si for all del at dere vil ha bort gjestefunksjonen, det er ikke dette det her handler om.

Når dere konkret angriper en gjest og hevder at alt personen skriver er løgn fordi gjesten foretrekker å være gjest. Da er du bare en bølle.

Gjest kenneth
Skrevet
Vesensforskjellen er selvfølgelig at ts ikke konkret angriper enkeltpersoner men snakker generelt, det gjorde derimot Veronica88 direkte i form av ts. Det er forskjell å diskutere sak og person, selv om noen her har problemer med å se distinksjonen.
Skillet mellom sak og person er i mine øyne relativt flytende. Eksempelvis vil din avslutning (...)selv om noen her har problemer med å se distinksjonen lett kunne ses som en kritikk av meg.

Jeg har skrevet mange innlegg som er relativt sarkastiske og som etterlater liten tvil om hva jeg mener om vedkommende. Men, i de aller fleste tilfeller klarer jeg å skrive det på en måte som "omgår sensuren".

Og hva med :ler::klappe::skratte: (i ironisk form - for de som håndterer mus bedre enn tastatur)?

Jeg har forsåvidt sans for "diskuter sak, ikke person"-argumentet, men jeg klarer ikke helt å hoste opp så mye empati for de fullstendig nedsnødde debattantene (som TS, hvis man tar h*n seriøst).

Skrevet

Ja ok, jeg er egentlig ikke så uenig med deg, men: Om jeg hadde skrevet "Kenneth, dine påstander er et resultat av din dumhet fordi jeg ikke forstår hvordan logikken din går opp", da blir rommet for tolkning mindre.

Selv om den påstanden til syvende og sist reflekterer mindre godt på meg, så nå skal jeg slutte å slå ihjel det døde eselet :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...