Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Kan en administrator ta å slette forumkategoriene, Bil og trafikk , Bryllup , Graviditet og spedbarn , Hus og hage , Ordleker mm og Prøvere og ufrivillig barnløse? Dette er forumkategorier jeg ikke liker og synes de er totalt meningsløse. Bil gidder jeg ikke ha, de forurenser og ødelegger miljøet. Brullyp, ja, hva er vitsen med det? Det ender jo bare tragisk uansett. Og ordleker? Nei, huff, voksne mennesker som sitter å leker seg med tullete ord? Rett og slett barnslig. Helt meningsløst rett og slett. Foreslår at dere fjerner de kategoriene da de er toatalt unødvendig. Jeg har ikke en gang vært inne på forumkategoriene på de årene jeg har vært på kg.
Gjest Gjest_Bare meg_* Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Kan en administrator ta å slette forumkategoriene, Bil og trafikk , Bryllup , Graviditet og spedbarn , Hus og hage , Ordleker mm og Prøvere og ufrivillig barnløse? Dette er forumkategorier jeg ikke liker og synes de er totalt meningsløse. Bil gidder jeg ikke ha, de forurenser og ødelegger miljøet. Brullyp, ja, hva er vitsen med det? Det ender jo bare tragisk uansett. Og ordleker? Nei, huff, voksne mennesker som sitter å leker seg med tullete ord? Rett og slett barnslig. Helt meningsløst rett og slett. Foreslår at dere fjerner de kategoriene da de er toatalt unødvendig. Jeg har ikke en gang vært inne på forumkategoriene på de årene jeg har vært på kg. Og fordi du ikke liker det, skal ingen andre like det heller? Men å trolle det liker du
Gjest Gjest_trollmor_* Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Kanskje vi kan få et nytt trolleforum i stedet?
Veronica88 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Enkelte funksjoner burde slettes - f eks gjestefunksjonen. Jeg tror vi alle ser hvorfor jeg ikke er fan av den.. Og du "gjest", "de årene du har vært på KG", og du har ikke giddet/sett nytten av å være registrert? Gidd å finn på en løgn vi ser logikken i da..
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 Og KANSKJE gjesten i første innlegg var ironisk og mente å sette fingeren på det faktum at enkelte her svarer nedlatende i forumer de overhodet ikke har noen interesse?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Og du "gjest", "de årene du har vært på KG", og du har ikke giddet/sett nytten av å være registrert? Gidd å finn på en løgn vi ser logikken i da.. Så, alle som har vært her i noen år, men som ikke er registrert er egentlig registrert og lyver hvis de sier noe annet? :klø:
Gjest farge Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror vi alle ser hvorfor jeg ikke er fan av den.. Hvorfor vil du ha den bort, spesifikt?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Så, alle som har vært her i noen år, men som ikke er registrert er egentlig registrert og lyver hvis de sier noe annet? :klø: Veronica88, ser det ut til! Eller hva? Du må bare avkrefte
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Veronica88, ser det ut til! Eller hva? Du må bare avkrefte Hæ? Nå er ikke jeg ikke helt med. Litt treg i dag, jeg
Gjest farge Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Og du "gjest", "de årene du har vært på KG", og du har ikke giddet/sett nytten av å være registrert? Gidd å finn på en løgn vi ser logikken i da.. Det er kanskje ikke så rart at det store flertallet velger å være gjester, når sånne som deg går av skaftet fordi en gjest og ikke en registrert bruker valgte å starte tråden. Delen av posten din jeg siterer er et regelrett personangrep på ts. Nå er det ikke sikkert det er et angrep som forstått av moderatorene her, men gråsonen i forhold til hva som er og ikke er greit på personangrepfronten er forsåvidt årsaken til at jeg er gjest. Jeg postet engang et spørsmål om avklaring i ris, ros og tips, og fikk ikke engang svar fra noen. På fora hvor jeg er registrert blir sånn oppførsel slått ned på og brukere utestengt. Der er det fint å være.
Gjest fisk Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 Hæ? Nå er ikke jeg ikke helt med. Litt treg i dag, jeg Det var et spørsmål til Veronica88, siden hun ble så mistenksom.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Det var et spørsmål til Veronica88, siden hun ble så mistenksom. Ok. Da, skjønner jeg.
Gjest Methuselah Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Enkelte funksjoner burde slettes - f eks gjestefunksjonen. Jeg tror vi alle ser hvorfor jeg ikke er fan av den.. .. Den er jeg enig i
Gjest kenneth Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Det er kanskje ikke så rart at det store flertallet velger å være gjester, når sånne som deg går av skaftet fordi en gjest og ikke en registrert bruker valgte å starte tråden.Så du mener gjestene er gjester på trass? For min del synes jeg ditt tilsvar til Veronica88 er mer "av skaftet" enn hennes innlegg var. Kanskje ikke rart det blir rabalder når det går sport i å finne setninger som kan tolkes som personangrep. Delen av posten din jeg siterer er et regelrett personangrep på ts.(...)Man skal være særdeles morgengretten for å tolke det der som et "regelrett personangrep". (Og hvis TS' innlegg ikke var tull og tøys, har h*n gjort seg fortjent til langt hardere respons). Hva gjestefunksjonen angår så er jeg og motstander av den.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 Helt meningsløst rett og slett. Foreslår at dere fjerner de kategoriene da de er toatalt unødvendig. Jeg har ikke en gang vært inne på forumkategoriene på de årene jeg har vært på kg. Du har ikke vært inne på forumene, og like vell vet du at de er meningsløse og totalt unødvendige??? Ikke sikkert de er det for alle...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #16 Skrevet 9. februar 2009 (Og hvis TS' innlegg ikke var tull og tøys, har h*n gjort seg fortjent til langt hardere respons). Som hva? --- Skjønner ikke helt greia med å trolle, jeg, eller å gi trollene oppmersomhet.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Men skriver man i disse fora blir jo innleggene bare flyttet til de mest populære. Blir de ikke det da?! Det har ihvertfall jeg opplevd. Så hva er egentlig problemet?? Moderatorene er forresten også blandt de frekkeste. Kan vel heller fjerne de. Har aldri sett at de noen gang har gjort en god jobb.
Gjest kenneth Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Som hva?... som noe jeg ikke kan skrive her. (Som sagt synes jeg ikke Veronica88s svar var særlig røft).
Skvaldersjura Skrevet 10. februar 2009 #19 Skrevet 10. februar 2009 Dette kan ikke være seriøst ment! ... - Eller... ?
Bellatrix Skrevet 10. februar 2009 #20 Skrevet 10. februar 2009 Og KANSKJE gjesten i første innlegg var ironisk og mente å sette fingeren på det faktum at enkelte her svarer nedlatende i forumer de overhodet ikke har noen interesse? Det var sånn jeg tolket det også, som en spøk for å få fram at man ikke trenger å klage bare fordi man ikke er interessert i et tema.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå