Gå til innhold

Glemt morsdagsgave!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg våknet opp i dag og kom på at jeg jo helt har glemt morsdagsgave! Noen forslag til noe jeg kan kjøpe, og som er mulig å få kjøpt på en søndag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange blomsterhandlere er åpne også i dag. Ellers har de DVDer, noen bøker og konfekt på Narvesen og bensinstasjoner.

Skrevet

Lag gavekort på tjenester; husvask, barnepass, en hjemmelaget middag, klippe plenen eller hva som helst som passer for dere. Forutsetter selvfølgelig at du bor i nærheten av mammaen din. :)

Skrevet

Den klassiske nødgaven er jo å gå ut å spise. Idag er det nok fullt de fleste skikkelig steder, både av andre "glemske" og av folk som har planlagt.

Du kan jo si at du vil overraske henne en dag midt i uka med en bedre middag et sted. Så får du tid til å finne et sted, eventuelt høre med henne hva hun vil spise, og rekke å bestille om du må det. Midt i uka er det jo mindre folk også, en vanlig søndag er det jo generelt mange ute og spiser fra før..

Jeg liker ihvertfall bedre å spise ute når det er få folk, kjapp servering og ikke støy rundt meg.

Skrevet

Ja du kan enten kjøpe blomster, lage et gavekort til henne (som har blitt foreslått før), gå ut på kino, ut og spise middag.

Skrevet

Jeg får ikke gave. Tull og tøys. :sjenert:

Bakt en kake vi og god middag.

Bilde%20706_edited-1.jpg

Koser oss.

Skrevet

Jeg dro på Narvesen og kjøpte noen blader jeg vet mamma er glad i, hun ble kjempeglad og heldigvis hadde hun ikke kjøpt dem allerede.

Skrevet
Jeg våknet opp i dag og kom på at jeg jo helt har glemt morsdagsgave! Noen forslag til noe jeg kan kjøpe, og som er mulig å få kjøpt på en søndag?

jeg håper flere og flere vil glemme den dagen, så det blir slutt på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...