Gå til innhold

Black Boy-krydder

Vixenia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest svanungen

Rema 1000 har Black Boy.

Det triste er at Black Boy har sluttet å produsere Italiensk krydder... Kjempegodt til kylling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 har Black Boy.

Det triste er at Black Boy har sluttet å produsere Italiensk krydder... Kjempegodt til kylling!

Om du har en gammelt glass sår det sikkert se hvilke krydre/urter den er sammensatt av . Da kan du prøve å blande den selv.

Liten avsporing, men blandingskrydder synes jeg er en uting da det er vanskelig å lage oppskrifter fordi det ikke er lett å beskrive kvilket krydder man skal bruke. Selv karri finnes i mange varianter og styrker så en teskje er ikke det samme fra produsent til produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrue: Blandingskrydder er også en stor uting pga alt saltet og MSGen man stapper i det - jeg kjøper bokser med diverse som jeg heller blander sammen selv.

Jeg pleier å si om blandingsbokser (Som piffi, grillkrydder, alle slags sånne diffuse blandinger), at de inneholder mest salt, mye msg, og en del paprikapulver for farge. Kanskje chili eller hvitløk for de modige.

Om du skal ha tak i noe spesielt fra Black Boy, de hadde vel stort sett bare poser med hele krydder de? Du KAN jo kjøpe malt krydder og heller bruke mer i oppskriften, man får tak i mye rart fra andre produsenter. Eller du kan gå på innvandrersjapper og kjøpe der - de har sikkert mye man ikke får på Rema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! Det var jo akkurat italiensk krydder jeg var på jakt etter!!! Det er jo fortsatt listet opp på hjemmesiden dems, under pizza/pasta..

merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte mail til Black Boy og spurte om de hadde sluttet å produsere Italiensk Krydder. Det hadde de ikke, men det var bare svært få rema 1000 butikker som førte det og hun hadde ikke oversikt over hvilke, så da er det bare å gå på jakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...