Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Hei. Er det noen som vet hva som skal til for at man skal kunne benytte seg av et NAV kontor som man i utgangspunktet ikke sogner til? Jeg skal inn i en attføring/uføresak og har mye med NAVkontoret jeg sogner til å gjør gjennom jobb. Vi har kurs og møter sammen osv. Hva skal til for at jeg kan benytte meg av nabokontoret?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Hei. Er det noen som vet hva som skal til for at man skal kunne benytte seg av et NAV kontor som man i utgangspunktet ikke sogner til? Jeg skal inn i en attføring/uføresak og har mye med NAVkontoret jeg sogner til å gjør gjennom jobb. Vi har kurs og møter sammen osv. Hva skal til for at jeg kan benytte meg av nabokontoret? Dette må vel din sjef kunne svare på.
Veronica88 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor vil du bruke nabokontoret uansett? Du har en jobb som gjør at du ser dem mye? Da blir det jo dine egne kolleger som dømmer du din sak, så jeg vil jo tro at det skal gå an. Men om det er flere NAV-ansatte der du ikke møter jevnlig så får du nok heller bare en av dem som kontaktperson. Spør dem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå