Gjest TS Skrevet 8. februar 2009 #1 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er forelsket i en gutt jeg ikke burde være forelsket i! Jeg traff han for noen måneder siden, og vi fant virkelig tonen. mye skjedde i livet mitt da, og holdt derfor litt avstand. da var han helt klar, men så snart jeg begynte å vise interresse, misten han sin intersesse, da var jeg plutselig ikke så spennende lenger. jeg har nå funnet ut han han var utro mot eksen sin mange ganger, og han har ikke akkurat vært veldig snill mot andre jenter etter dette (en venninne av han som fortale meg på fylla). Alle varsellamper skriker, men jeg ER forelska! what to do??? han er ekstremt kjekk og jeg sammenlikner alle med han, og imgen kan måle seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er i eksagt samme situasjon!! Jeg vurderer sterkt å kutte han totalt. Men siden vi har bra sex, vet jeg det blir sinnsykt vansklig!! Han kommer til å kontakte når jeg er på mitt kåteste!! ÅÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå