Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 for fem mnd siden fikk jeg hjertet mitt knust av en jeg hadde hatt "en greie" med i 1,5 år. han hadde møtt ei, og vi brøt all kontakt. det går litt bedre nå, men tenker fortsatt mye på han. lurer så fælt på hvordan han har det. jeg bryr meg jo fortsatt om han, kan på en måte ikke trykke på en knapp også er det borte. jeg tror ikke det er snakk om at jeg lurer fordi jeg har et håp om at dersom han fortsatt er singel så kan det bli noe, men kan ikke si det 100%, følelsene svinger fortsatt litt. jeg bare... tenker at dersom jeg vet litt får jeg kanskje litt pause fra å tenke på det hele tida slik jeg har gjort i det siste. er så ekkel stemning også. at det ikke blir sagt et eneste ord. har sagt hei 2-3 ganger etter jul nå, fått et halvt hei tilbake. vet fra de gangene vi har kranglet/hatt en diskusjon da vi holdt på at han synes det er fryktelig skummelt å ta kontakt etterpå, at han ikke vet hvordan han skal takle situasjonen. ikke særlig god på konfrontasjoner kan du si. så da har han vært letta når jeg har tatt kontakt. jeg vet han har hatt mye dårlig samvittighet for at kun har brukt meg og ikke vært interessert i et forhold. skjønner nå bedre hvordan han hadde det den første tida (uten at det rettferdiggjør det). havna nemlig i samme situasjon selv kort tid etter "bruddet". forskjellen er at jeg faktisk ga denne fyren en sjanse, og avbrøt ting før det hadde gått så langt som 1,5 år, men fortsatt en stund etter jeg skjønte det ikke funka. her kommer poenget. jeg har sendt en melding. i går før jeg la meg. på facebook. jævla facebook.(sletta han fra venneliste og msn og alt på dagen for fem mnd sia, men fikk fortsatt sendt) en helt enkel melding, bare at jeg lurer litt på hvordan det går med han, at jeg synes det er litt rart å ikke vite noen ting og at jeg håper det går bra. (han slet litt med sykdom også). har jeg gjort noe fryktelig dumt nå? er urolig, det synes kanskje når jeg våkner klokka fire for å sjekke facebook og så skrive her. hehe.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 for fem mnd siden fikk jeg hjertet mitt knust av en jeg hadde hatt "en greie" med i 1,5 år. han hadde møtt ei, og vi brøt all kontakt. det går litt bedre nå, men tenker fortsatt mye på han. lurer så fælt på hvordan han har det. jeg bryr meg jo fortsatt om han, kan på en måte ikke trykke på en knapp også er det borte. jeg tror ikke det er snakk om at jeg lurer fordi jeg har et håp om at dersom han fortsatt er singel så kan det bli noe, men kan ikke si det 100%, følelsene svinger fortsatt litt. jeg bare... tenker at dersom jeg vet litt får jeg kanskje litt pause fra å tenke på det hele tida slik jeg har gjort i det siste. er så ekkel stemning også. at det ikke blir sagt et eneste ord. har sagt hei 2-3 ganger etter jul nå, fått et halvt hei tilbake. vet fra de gangene vi har kranglet/hatt en diskusjon da vi holdt på at han synes det er fryktelig skummelt å ta kontakt etterpå, at han ikke vet hvordan han skal takle situasjonen. ikke særlig god på konfrontasjoner kan du si. så da har han vært letta når jeg har tatt kontakt. jeg vet han har hatt mye dårlig samvittighet for at kun har brukt meg og ikke vært interessert i et forhold. skjønner nå bedre hvordan han hadde det den første tida (uten at det rettferdiggjør det). havna nemlig i samme situasjon selv kort tid etter "bruddet". forskjellen er at jeg faktisk ga denne fyren en sjanse, og avbrøt ting før det hadde gått så langt som 1,5 år, men fortsatt en stund etter jeg skjønte det ikke funka. her kommer poenget. jeg har sendt en melding. i går før jeg la meg. på facebook. jævla facebook.(sletta han fra venneliste og msn og alt på dagen for fem mnd sia, men fikk fortsatt sendt) en helt enkel melding, bare at jeg lurer litt på hvordan det går med han, at jeg synes det er litt rart å ikke vite noen ting og at jeg håper det går bra. (han slet litt med sykdom også). har jeg gjort noe fryktelig dumt nå? er urolig, det synes kanskje når jeg våkner klokka fire for å sjekke facebook og så skrive her. hehe. Om du har gjort noe dumt? Tja jeg synes det. Han hvar ikke inntresert i et forhold og han gikk fra deg til fordel for en annen jente. Hvis han er singel og svarer på kontakten din kan du risiker? at du på nytt blir gående med noe på gang til han finner seg et "bedre kakestykke". Vil du det? Er det verdt det?
Gjest TS Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 ....til alle: er det egentlig sannsynlig at han svarer i det hele tatt? en kompis av meg mener ikke. hva ville du gjort om du var han? hoff, meninga var at jeg sku få tenke mindre på han, men om han ikke svarer blir det jo bare enda verre.... angrerangrerangrer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå