Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 #1 Skrevet 8. februar 2009 Så ei som nevnte i et innlegg her at hun hadde mange par sko... Så da ble jeg litt nysgjerrig fordi jeg synes også at jeg har mange... Litt usikker på HVOR mange, men fikk lyst til å telle de nå, hehe. Samboer tipper at jeg har 65 par. Han har ca 10 par. Hvordan er denne fordelingen hos dere?
waco Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har vel fire par sko til sammen + et par tøfler. Dama har flere bæreposer med sko fordi det ikke er plass så det er litt vanskelig å telle, man kan kanskje regne seg fram til at det minst er 30-40 par?
Butterball Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Tipper en plass mellom 15 og 20, men det er jo aldri noen som passer til antrekket. Må nok ha fler ja
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 ca 10 - har kun sko som er pratiske og 1 par pyntesko
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har vel fire par sko til sammen + et par tøfler. Dama har flere bæreposer med sko fordi det ikke er plass så det er litt vanskelig å telle, man kan kanskje regne seg fram til at det minst er 30-40 par? Tror det er mange damer som har det sånn... Skjønner ikke det...!
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2009 ca 10 - har kun sko som er pratiske og 1 par pyntesko Ett par finsko bare... Oi! Da er du ikke så kravstor... hehe. Har litt dilla på sko jeg da... Sånn det blir når en har store føtter.
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2009 Tipper en plass mellom 15 og 20, men det er jo aldri noen som passer til antrekket. Må nok ha fler ja Ja, ikke sant? Alltids plass for ett par til :-D
Ce'Nedra Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Hmm.. Tror ikke jeg har mer enn sånn ca. 25 par, men da bruker jeg alle innimellom. Billigsko og sko jeg blir lei kvitter jeg meg med etter hvert. Samboer har vel ikke mer enn kanskje 12 par, men de er også alle av god kvalitet, ingen koster under 1000 kr.
MissStiles Skrevet 8. februar 2009 #9 Skrevet 8. februar 2009 Kanskje mellom 20-30 stk. Tror ikke det er mer enn 30 stk. Jeg har også mange liggende i poser. Best sommersko tror jeg..
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. februar 2009 #10 Skrevet 8. februar 2009 Jeg aner ikke hvor mange par jeg har, men prøver å være flink og kaste noen par innimellom når jde begynner å bli stygge. Kjøper jo en del par sko i løpet av et år.
desperate Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Jeg kan tenke jeg også har rundt 25 par. Da jeg kjøpte nytt garderobeskap i høst kjøpte jeg Ikeas "skostativ" til å ha inni. Det var plass til 16 par sko, som jeg regnte med skulle holde i massevis. Men det gjorde ikke det... Har noen jeg ikke bruker så ofte, men jeg har ingen planer om å hive dem for det om!
SøsterLiten Skrevet 8. februar 2009 #15 Skrevet 8. februar 2009 hehe... jeg har 78 par sko.. de står i sine esker med bilde på utenpå.. i know.... jeg er ikke helt frisk!
desperate Skrevet 8. februar 2009 #16 Skrevet 8. februar 2009 hehe... jeg har 78 par sko.. de står i sine esker med bilde på utenpå.. i know.... jeg er ikke helt frisk! Jeg hadde også hatt skoene mine i esker hvis jeg hadde hatt plass!
Vera Vinge Skrevet 8. februar 2009 #17 Skrevet 8. februar 2009 Jeg hadde akkurat en opptelling. Jeg har to par støvletter, to par ordentlige gåsko til høst/vårbruk, tre par pensko, tre par behagelige og halvpyntede småsko, fire par halvpyntede og høyhælte sko jeg arvet fra grandtanten min, to par joggesko, et par fjellstøvler, et par goretexsko, et par støvler. Totalt: 19.
Gjest SurSilden Skrevet 8. februar 2009 #18 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har så mange at jeg ikke orker å telle! Jeg pleier å kjøpe nye før jeg rekker å gå ut de jeg akkurat har kjøpt!
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 8. februar 2009 Artig å se hvor mange sko andre har...hehe. Jeg skal telle mine en dag, må vite hvor mange det er. Jeg har en mistanke om det kan bli mer enn 65... Av de er det noen få som ikke er brukt enda (ikke funnet riktig anledning) og noen som er litt i minste laget - de kjentes greie ut i butikken! Jeg har ryddet i skoene mine for ikke så lenge siden, da kastet jeg de som var ødelagt, utover det kaster ikke jeg heller sko. Artig å ha de til senere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå