Gå til innhold

tvil i forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bergensjenta_*
Skrevet

hva betyr det når jeg hele tiden kommer tilbake til tvil med kjæresten min?? det er ikk e noe "galt" med han.- jeg er kjempeglad i han. men jeg tviler liKsom litt alikevel. har vært sammen et år. har prøvd å spørre om han vil flytte med meg, han virker usikker. jeg er 26, han 22. nå vet jeg ikke om jeg vil flytte med han lenger heller...

han tar aldri opp problemer. jeg tror ikke jeg er feilfri, men han sier aldri noe. jeg følr noe mangler. men han er så god.

hva skal jeg gjøre?"]

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva betyr det når jeg hele tiden kommer tilbake til tvil med kjæresten min?? det er ikk e noe "galt" med han.- jeg er kjempeglad i han. men jeg tviler liKsom litt alikevel. har vært sammen et år. har prøvd å spørre om han vil flytte med meg, han virker usikker. jeg er 26, han 22. nå vet jeg ikke om jeg vil flytte med han lenger heller...

han tar aldri opp problemer. jeg tror ikke jeg er feilfri, men han sier aldri noe. jeg følr noe mangler. men han er så god.

hva skal jeg gjøre?"]

Er det jeg som har skrevet det innlegget her?? Jeg har det på akkurat samme måte. Akkurat nå "skranter" JEG litt. Han aner sikkert ingenting(forutenom at jeg er mer grinete enn vanlig). Ikke det at han gidder å bry seg om han merker noe uansett..

Jaja... han er i allefall en god gutt. Å vi har vært sammen litt lengre enn et år.

Kommer til å følge med på denne tråden. Om det er noen kloke KG-damer som vil dele litt viten og erfaring rndt område, så hadde det vært supert..

:)

Skrevet

TS, er han usikker på om han vil flytte sammen med deg eller er at han usikker på forholdet deres? Det er en vesentlig forskjell. Selv om han ikke vil flytte sammen med deg akkurat nå, så betyr ikke at det er slik det kommer til å være i fremtiden. Det kan fort forandre seg, men det kan også gå tid.

Jeg tror kvinner modnes mer og raskere på det området enn menn. Det er derfor viktig å kartlegge hans tanker, følelser og ønsker angående dette. Det kan du bare gjøre ved å ta en prat.

Det at han aldri tar opp problemer kan være fordi han kanskje føler at det ikke er noen grunn til det eller at han har vanskelig for å snakke om problemer. Det finner du bare ut ved å snakke sammen, som sagt. Det er alfa og omega.

Og ja, hva er det du føler som mangler? Er det bekreftelse fra hans side? Er det dine egne følelser? Er det forelskelsen som har lagt seg? Det går jo over etter en viss tid. Det går over tid til kjærlighet - med øyeblikk av forelskelse.

Jeg ønsker deg lykke til.

Gjest Gjest_bergensjenta_*
Skrevet

det som mangler er mine følelser, tror jeg. jeg lurer på om jeg i det hele tatt klarer å ha det bra med han, når jeg føler vi er veldig forskjellige. jeg er en som hele tiden vil prate om ting, har masse følelser. han syns som sagt aldri vi har noe småproblem engang, og han har det "alltid" bra

takk for svar!

Skrevet

ingen fare. Du er akkurat som alle de andre damene her på forumet som vil ha alt nå,NÅ!

Skrevet

Har ikke gode råd å komme med, men kan ivertfall dele mine erfaringer. Jeg ble sammen med en super fyr da jeg var 19. Var veldig forelska, men allerede etter ca 6mnd kom tvilen. Og den dukket opp med jevne mellomrom helt til det ble slutt etter 5år. Tror det delvis skyldtes at jeg ville "leve livet" som single en stund før jeg ville slå meg til ro. Samtidig var han utrolig bra på alle måter, og jeg trodde virkelig at det skulle være oss for alltid.

Nå er jeg gift med verdens beste, og har ikke hatt et fnugg av tvil siden vi ble sammen for 3,5år siden. Det betyr ikke at jeg tror at alle forhold hvor det er litt tvil er dårlige forhold. Jeg kommer sikkert til å tvile på dette forholdet etterhvert også. Men innerst inne vet man kanskje hva man vil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...