Gå til innhold

Hvordan vet man om man er sammen...?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet

Når vet man egentlig at man er sammen..? Jeg og en jeg liker veldig godt har holdt på snart et halvt år, vi snakkes nesten hver dag, og er sammen flere ganger i uka, vi sover hos hverandre, eller bare henger og ser på film. Jeg har møtt noen av vennene hans og han har møtt noen av mine. Jeg føler meg ikke egentlig singel. I går var jeg på byen og en fyr spurte om jeg var singel, og jeg svarte at jeg var sammen med noen. Jeg føler ikke helt at jeg kan kalle ham kjæresten min enda, men det er ikke så langt unna. Hvordan vet man egentlig at man er sammen? Må man spørre...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det veldig ut som dere er sammen da..?

Gjest Gjest_jente19_*
Skrevet
For meg høres det veldig ut som dere er sammen da..?

Ja, jeg tror kanskje jeg bare trenger en slags bekreftelse på at vi er det...

Skrevet

Kan du ikke bare spørre han a?

Skrevet

Du har 19 bak nicket, skal jeg tolke det som alder? Da var du igrunn litt for gammel til å ikke vite det... Og dere er jo helt klart gamle nok til å ha sex.

Jeg som har mange guttevenner, synes skille går der, eller igrunn ved å overnatte. (om vi snakker overnatte på samme rom). Venner er venner, mens kjærester er sånne som sover i samme seng og tenner på hverandre seksuelt, og gjør noe med det.

Du bør spørre synes jeg, for er han 19 og gutt så virker det jo litt rart at han ikke har turt å prøve seg enda. Det er tross alt bare en ting gutter i den alderen tenker på :), hvor mye vi enn vil tro de ikke gjør det :).

Føler du det forelsket i ham, så er det jo verdt å spørre. Enten så får du finne en annen å være forelsket i/sammen med, eller så får dere enda mer ut av tida dere er sammen.

Skrevet

Dette er på det nivået jeg husker fra 5. klasse på skole. Jeg fikk i oppdrag av en venninne å spørre en gutt om han ville være sammen med henne :ler2: .

Skrevet

Det er egentlig et veldig godt spørsmål, og eneste måten å finne det ut å er vel enten å bare prate om dere to eller å se hva han presenterer deg som til venner og familie.

Men det er ikke alltid så lett å vite. Har selv noe på gang med en mann som er 13 år eldre, og vi har pratet om fremtiden og aldersforskjell og oss osv. Det har gått veldig fort da. Var kjærlighet ved første blikk og vi har allerede overnattet sammen to ganger (men bare koset og ligget i hverandres armer) og jeg har min egen tannbørste der.. Har bare kjent han i en uke! Men selv om følelsene har tatt litt overhånd og vi har veldig lyst på hverandre, prøver vi å roe oss og ikke definere forholdet for tidlig (dette har vi snakket om). Akkurat nå er han på jobben i 3 uker og derfor prøver jeg å ikke miste hodet, men heller se hva som skjer når han kommer hjem igjen.

Skrevet

spør han, da vel? :) Spør om hvordan han ser på forholdet, og hvordan han mener det ser ut fremover :) Er ikke verre enn det! :) Spør han om dere kan kalle dere for et par :)

Kjæresten min og jeg holdt på på akkurat samme måte, var litt udefinerbart om vi var sammen eller ikke, så han spurte meg til slutt om hvordan jeg mente dette forholdet var og om det i det hele tatt var et forhold (som i kjærester). Hadde egentlig sett på oss som et par en stund da han spurte hvordan det lå an, men fikk liksom den siste "bekreftelsen" på at vi så på forholdet vårt på samme måte da :)

Skrevet

Få han til å lage facebook-profil så ser du om han skriver singel eller i et forhold ;) Hvis ikke er eneste muligheten å spør han rett ut hva om skjer med dere,om dere er sammen eller ikke ;) lykke til :D

Skrevet

Prøv å si: " jeg er litt usikker, men er vi ett par nå, vi har jo ikke snakket om noe enda?"

Skrevet

Det går det an å snakke om. Jeg sa til han jeg hadde datet en stund: "Er du ikke kjæresten min, da?" Jeg visste at han lenge hadde villet bli sammen med meg, hadde hørt det fra felles venner. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...