Ponine Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Min samboer og jeg er for tiden på husjakt, og derfor kan det være greit å finne ut litt om hva de forskjellige boligene går for. Vi har adresseavisen og jeg vet at jeg har lest om boligoverdragelser der, men nå finner jeg de ikke! Har sett i avisen hver dag i februar, og alt jeg har funnet var i fredagsbilaget "Hjem" hvor de hadde oversikten over overdragelser i Nord-Trøndelag. Altså ikke Sør-Trøndelag! Noen som vet hvor jeg kan finne disse? Skjønner ikke hvorfor de skulle poste N-T og ikke S-T.. Kan det være at det er såpass mange flere boliger i S-T så det tar lengre tid å få de ut og derfor kommer de først neste uke? Vet at jeg kan finne boligpriser på bt.no, men her vises ikke borettslag.
Gjest Gjest_trønder_* Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Min samboer og jeg er for tiden på husjakt, og derfor kan det være greit å finne ut litt om hva de forskjellige boligene går for. Vi har adresseavisen og jeg vet at jeg har lest om boligoverdragelser der, men nå finner jeg de ikke! Har sett i avisen hver dag i februar, og alt jeg har funnet var i fredagsbilaget "Hjem" hvor de hadde oversikten over overdragelser i Nord-Trøndelag. Altså ikke Sør-Trøndelag! Noen som vet hvor jeg kan finne disse? Skjønner ikke hvorfor de skulle poste N-T og ikke S-T.. Kan det være at det er såpass mange flere boliger i S-T så det tar lengre tid å få de ut og derfor kommer de først neste uke? Vet at jeg kan finne boligpriser på bt.no, men her vises ikke borettslag. http://www.adressa.no/tjenester/article1163676.ece
Ponine Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 Åi tusen takk =) Ser ikke ut som januar er lagt ut ennå, men da vet jeg iallefall hvor jeg finner det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå