Vanillamilla Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Å fant drømmekjolen , en fra Justin Alexander , men hvor i norge kan jeg finne hans kjoler , nå kommer jeg fra Stavanger , noen som vet om en brudebutikk ner her som har kjoler fra Justin Alexander ? her er Drømmekjolen http://www.justinalexanderbridal.com/eu_en...d=758&disc= Åå denne var og fin http://www.justinalexanderbridal.com/eu_en...d=779&disc=
Concertina Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Det står da på hjemmesiden deres: Aud´s Brudesalong Skårergata 141 5527 Haugesund Brudehuset Lillestrøm Taerudgata 5 2004 Lillestrøm Brudesuiten Fru Larsen Stockfletsgate 2 3210 Sandefjord
Haris Pilton Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Den var ufattelig fin! Jeg hadde lett reist til haugesund for den kjolen ja
Vanillamilla Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2009 Å takk ..hehe så det etterpå , ble sikkert helt blendet av kjolen . Men nå ser jeg att brudesalongen i haugesund som ligger nermest meg ikkje fører kjoler av merke Justin Alexander eller er det bare jeg som ikkje finner det ?
Haris Pilton Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 De har i hvertfall justin alexander på butikken i lillestrøm, og det tar jo like lang tid, om ikke mindre, å komme seg fra stavanger til oslo/lillestrøm med fly som til haugesund med buss/bil/båt. Så jeg tror faktisk jeg hadde ringt til butikken i lillestrøm, hørt om de har den inne og så reist dit. For så fin var den faktisk Og så kan du jo ringe butikken i haugesund også for å dobbeltsjekke.
Gjest haugesunder Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Ring til Aud's du, de bruker å ha inne disse merkene, og de hjelper deg gjerne og kan sikkert være behjelpelig med å skaffe en til deg. stavanger - haugesund reiser du lett under 2 timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå