Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 jeg fikk en msn av xsen som je har vært skilt frå to år nå. han lurte på om han kunne, få komme på msn min, siden vi har kjent verandre så lenge å vist det var noen vi skulle diskutere var det greit at en kunne skrive, er nå to år siden vi skilte lag, så ikke skjønner jeg det, ville dere tatt deres x på msn? ikke har vi unger , å vist det var noen, har han ikke hørt om tlf,
Kosemose Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Spørs jo om du vil ha ham inn i livet ditt igjen eller ikke det? Han vil jo tydeligvis være venn og kommunisere med deg, så blir det opp til deg hva du vil. For som du sier - hvis det er noe viktig dere er nødt til å diskutere har dere jo telefon. Dette handler om noe annet.
Veronica88 Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes det er koselig å kunne prate med folk gratis, når jeg alikevel sitter her. Men om du er skeptisk til å ha han i livet som Kosemose sier, så får du jo ikke noe utav det. Og da er du vel neppe intressert i ha kontakt noen steder med ham? Du ringer ikke ham for å prate når du kjeder deg, liksom? Pleier dere å ha behov for å prate med hverandre? Hvis ikke, fortsett som nå. Jeg blir bare stresset av å ha folk på msn jeg ikke verken liker eller gidder å prate med. Når det da popper opp en samtale så vet jeg at "åh noen vil prate med meg" og ikke "æsj hvem maser når?"
Gjest Jente38 Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 jeg fikk en msn av xsen som je har vært skilt frå to år nå. han lurte på om han kunne, få komme på msn min, siden vi har kjent verandre så lenge å vist det var noen vi skulle diskutere var det greit at en kunne skrive, er nå to år siden vi skilte lag, så ikke skjønner jeg det, ville dere tatt deres x på msn? ikke har vi unger , å vist det var noen, har han ikke hørt om tlf, Nei, abslolutt ikke. Jeg er venner med flere av mine ekser, treffes en gang i blandet for å skravle, drikke kaffe, ta en fest eller kinotur med. Men ingen av mine ekser har jeg hverken på min msn, facebook e.l. For jeg vil ha et privatliv som ikke de "vet" alt om! Det er sikkert mange som er venner med eksen og bruker det som et skalkesjul for å se sjekke hvem h*n dater/er sammen med osv Jeg gjør det!
Gjest celine Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 ville dere tatt deres x på msn? ikke har vi unger , å vist det var noen, har han ikke hørt om tlf, Jeg har min x på msn - fungerer helt greit :-) Det hender vi prater litt, og vi har god tone og grei kontakt. Går jo an å være venner, selv om kjærlighetslivet ikke fungerte helt som planlagt ;-)
Crow Jane Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Har aldri forstått helt det der med å være venn med sin eks, jeg. De følelsene som var der en gang var jo større enn de vennskapelige, for å si det sånn. Men nå har jeg aldri gått inn i et forhold uten å være klar for å binde meg for livet, så jeg har investert ganske betydelig med følelser i de forholdene. Kanskje bare jeg som er rar........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå