Gå til innhold

Manglende lyst igjen...........

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle der ute!

Leste i et blad på SATS at det finnes et nturmiddel som heter MURavie eller noe sånt noe.

Er det noen som kjenner til dette? Jeg tror det stod i et Det Nye eller Shape Up blad.

Det skulle hjelpe kvinner som manglet lyst, og selv om det er mange av oss, så er det ikke dermed sagt vi ønsker og ha det sånn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Connie

Hvis du for noe mer greie på hva dette er så vil jeg også vite det. Sliter med det samme som deg. Flere av mine venninner har nok samme problemet. Har flere ganger vært snakket om å "ofre" seg for ektefellen. Det er jo ganske fortvilende at det skal være slik. Tror egentlig at det er mange av oss men det er ikke alle som vil inrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Connie (og andre med samme problem):

Kan dette ha en sammenheng med p-pillebruk? Det er jo i så fall et kjent problem. Dersom du kjenner "mange" som sliter med det samme: er dette "pillebrukerne"?

Vi måtte kutte ut pillen for mange år siden pga. dette. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Connie

Ingen av oss bruker p.piller men noen av oss har hormonspiral. Men den avgir så lite hormoner at jeg tror neppe den kan ha noe med saken å gjøre, men en vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vitaliserende(?) kosttilskudd for menn!!!!

Hva betyr det?

Men det stod i det bladet at det skulle hjelpe kvinner for og øke lysten.......

Jeg bruker p-pillen Yasmin, jeg kan være enig i at den har noe skyld, men hvilke alternativ skal man bruke da?

Jeg har brukt hormonspiral i seks år og vil aldri i mitt liv sette inn en på nytt. Kondom er for klundrete, og da aner jeg ikke hva vi skal bruke hvis jeg må slutte for og få igjen lysta.

Takknemlig for råd......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

til siste mann: (eeeeh kvinne)

hva med å sterilisere deg da? det gjorde jeg, fordi jeg ikke ønsket å påføre kroppen min det p-pillen inneholder. og spiralen bare snurret seg ut (fy så vondt) og kondom er UAKTUELT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen!

Sterilisere meg i en alder av 30 og enda ikke bestemt meg for om jeg vil ha flere eller ikke???? Jeg ville sterilisere meg etter sistemann da jeg var 25, men da sa gubben tvert nei......enda han er nærmere femti en jeg er nærme førti.....!

Jeg skal sterilisere meg, men ikke før jeg er helt hundre prosent sikker på om jeg ikke skal ha flere barn. Skifter mening hver dag jeg...hehe...eller retter sagt flere ganger om dagen.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...