Gå til innhold

Skoger dyrehotell, hva er deres erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vår hund har vært på Skoger dyrehotell i ett døgn, av den grunn at vi har gifta oss. Vi henta henne i formiddag. Etter at hun kom hjem, har hun stort sett bare sovet. Hun virker temmelig utslitt. Jenta som tok imot oss i dag når vi skulle hente hunden vår sa at oppholdet hadde gått helt fint. Jenta var kanskje ikke av den blideste og imøtekommende typen jeg har vært borti, men..

Hunden vår var ganske fettete i pelsen, og det bare etter å ha vært der i ett døgn. Hun er og ganske hes, så jeg regner med at hun har bjeffet/klaga mye. Ikke fikk vi med oss teppet hjem igjen heller. Vi burde vel ha husket og spørre etter det, men..

Glemte å rette opp her: Hun var helt rå i pelsen også om dere skjønner. Ikke sånn vanlig "våt i pelsen etter å ha gått/lekt ute i snøen", men ordentlig kald og rå. Etter at hun kom hjem har det rent en del fra nesa hennes, så hun er nok litt forkjøla. Kunne kjennes ut som hun var skikkelig kald og fettete i pelsen, men tror det var mer at hun var så rå, for hun er ikke fettete lenger nå.

Vi spurte om å få se oppholdsrommene til hundene, men det fikk vi ikke lov til.

Nå virker jeg kanskje negativ, men inntrykket mitt er egentlig ganske dårlig.

Hva er deres erfaringer?

Endret av Eføy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke god erfaring med det stedet. vi hadde kattene der og aldri i livet om vi bruker det stedet flere ganger.

ikke fikk vi se oppholdsrommene, de stuet en haug med fremmede dyr inn i samme lille rommet, hundeavdelingen besto av et eneste bråk (og det er vist mye bråk der i følge en jeg kjenner som bor i nærheten) og sure ansatte.

Skrevet

Vi har akkurat de samme opplevelsene. De brydde seg ikke om at våre to hunder ikke kan stå i samme "bur". Fikk bare høre at dette kom til å gå fint, og det ordnet seg.

Våre 2 hanner som på den tiden var svært slossglade for å finne rangen seg i mellom hadde vel neppe vært i live om vi hadde levert dem fra oss den dagen.

Vi dro igjen - og jeg oppfordrer alle til å holde seg langt unna disse menneskene!!

Skrevet

Jeg ville aldri satt igjen mine hunder på et sted der jeg ikke fikk se hvordan de staller opp hundene.

Skrevet
Vi har akkurat de samme opplevelsene. De brydde seg ikke om at våre to hunder ikke kan stå i samme "bur". Fikk bare høre at dette kom til å gå fint, og det ordnet seg.

Våre 2 hanner som på den tiden var svært slossglade for å finne rangen seg i mellom hadde vel neppe vært i live om vi hadde levert dem fra oss den dagen.

Vi dro igjen - og jeg oppfordrer alle til å holde seg langt unna disse menneskene!!

Fikk litt følelsen når jeg snakka med de på tlf at de så litt ned på meg, når jeg fortalte om vår hunds vaner og uvaner. Fikk kommentaren "her får hunder lov til å være hund"..Jeg lo bare av det, men har irritert meg over det hun sa i etterkant. Vel og bra at hun får lov til å være hund der, men det får hun søren meg lov til å være her og. Og sånn jeg ser det på mine egne erfaringer og deres, så har de i hvertfall ikke godt hundehold der borte.

Min mann og jeg er i hvertfall enige om å ikke benytte oss av Skoger Dyrehotell flere ganger.

Skrevet

Hvorfor sier dere ikke til dem hva dere mener om oppholdet?

Skrevet
Hvorfor sier dere ikke til dem hva dere mener om oppholdet?

vi gjorde ihvertfall det, fikk inntrykk av at de bare ristet oppgitt på hodet av oss når vi dro.

Skrevet

Min erfaring med Skoger dyrepensjonat er også dårlig. Våre hunder var der 3 dager i forbindelse med konfirmasjonsselskap som vi hadde hjemme. Begge fikk sopp under potene og ene hunden fikk i tillegg betennelse i bukspyttkjertelen. De slikket seg veldig mye under potene, den ene hunden var slapp og ville ikke spise. Så da ble det besøk hos vererinær og resepter på salver og antibioptika. Aldri mer hundepensjonat. Da blir vi heller hjemme eller betaler noen som kan ha hunden hjemme hos seg. De har det mye bedre i et privat hjem enn stuet sammen på den måten. Særlig for familiehunder er nok slike opphold traumatiske. For våre som pleide å følge oss overalt, og sove i senga om natta, var det sikkert en forferdelig opplevelse.

Skrevet

Meg med hannene her igjen.....

Jeg skrev en lang oppsummering av den historien vi hadde med dem... Med det resultat av at jeg fikk en mail tilbake hvor de nektet for alt. Vi spurte etter daglig leder der, da vi var lovet å få snakke med henne når vi skulle levere. Fikk beskjed om at hun ikke hadde tid til oss. I mailen senere nektet de for at de hadde sagt at hun ikke hadde tid, men at vi ikke hadde ønsket å snakke med henne eller noe i den duren.. det er en stund siden så jeg husker ikke helt.

men i all fall, useriøse greier... Ser stadig de annonserer masse i lokalavisen.... så de har vel ikke nok kunder da...! sikkert en grunn for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...