Gå til innhold

Må man ha kaketopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ser at kaketopper er et tema her inne, men i mitt tilfelle lurer jeg på om dette er et "must"?

Syns det lett blir litt harry, og har egentlig ikke tenkt til å ha dette på kaken vi skal ha. Eller er dette noe som er "obligatorisk"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det holder med en seigemann og seigedame. :)

Skrevet

Nei, man "må" ikke ha kaketopp.

Faktisk "må" man ikke ha kake, en gang ;) Det er du som bestemmer hva du vil ha i ditt bryllup.

Og jeg er helt enig med deg, kaketopper er og blir småharry, og ville glatt blitt droppet her i gården. Men kake er godt, da :sikle:

Skrevet (endret)

Kaka vår (mørk sjokolade) var pyntet da den kom fra bakeriet. På toppen var en sløyfe av hvit sjokolade sammen med jordbær. Så det gikk helt fint uten kaketopp.

Endret av ¤flicka¤
Skrevet

Man må i grunnen veldig lite. Jeg kan ikke tenke meg at vi hadde kaketopp da jeg giftet meg. Dvs. moren min hadde gått til innkjøp av en som var ganske stygg, så jeg forsøkte å gjemme den, men jeg er usikker på om hun fant den og plasserte den oppå kransekaken eller hvor den nå hører hjemme. :ler:

Skrevet

Nei, kaketopp er fryktelig stygt (selv design varianten) så man må absolutt ikke ha en slik en. En kjempefin kake blir bare stygg når man putter plastikkmennesker på toppen.

Skrevet

Ærru gæær`n? Jeg hadde ikke en gang vurdert å spise kaken hvis det ikke var stygge plastmennesker på den. :fnise:

Gjest Christabelle
Skrevet

Nei, man må ingenting. Men jeg synes det er fint.

Skrevet

Spørmålet er vel heller; trenger man selve kaken? Kan man ikke bare ha toppen? :fnise:

Skrevet
Ingen bryllupskake uten kaketopp. :opplyser:

Deg om det.. Jeg skal ha gjennomført fin stil og har ikke tenkt til å ødelegge med en stygg kaketopp :fnise: .

Skrevet

Jeg synes man bør ha kaketopp på en bryllupskake. Men ikke hvilken som helst kaketopp

Skrevet

Overhode ikke, tror ikke vi skal ha det, er nok å bruke penger på om man ikke skal bruke det på noe stygt plastdill.

Skrevet

Spiselig pynt på toppen av kaken har sin misjon... :sjenert:

*gå på kjøkkenet og se om det er mer kake igjen*

Skrevet

Kaketopper er harry, så vi skal i hvertfall ikke ha det.

Gjest Gjest_runi_*
Skrevet

Kaketopper er definitivt ikke harry, merkelig beskrivelse på en kaketopp,hehe.

Men man MÅ ikke ha det. Det må være opp til hver enkelt.

Skrevet
Kaketopper er definitivt ikke harry, merkelig beskrivelse på en kaketopp,hehe.

Men man MÅ ikke ha det. Det må være opp til hver enkelt.

Jo, kaketopper er harry. Det er en veldig passende beskrivelse.

Skrevet

Jeg vil ikke ha plastikk eller andre uspiselige ting på kaka mi...

mulig jeg lager MMF-figurer....

Skrevet

Finnes mange elegante kaketopper, finner dere bare de harry må dere lete andre steder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...