Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg gleder meg til Ungkaren begynner på norsk igjen. Hva syns dere om årets ungkar da? Her og her.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #2 Skrevet 8. februar 2009 Jo, han ser helt greit ut han. Litt glatt, kanskje. Men det blir spennende å se.
Ciara Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Han har et sånt type utseende som kan slå begge veier avhengig av personlighet. Kan tenke meg han kan være helt grusom eller superkjekk alt ettersom. Jeg må nesten følge med på Ungkaren i år også for å finne det ut, må jeg ikke?
cypress Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Jeg vet hvem han er (venn av en eks), så jeg har snakket med han flere ganger. Han er veldig hyggelig faktisk, men selvfølgelig klar over at han er kjekk.. Gleder meg til å se hvordan de fremstiller han på TV!!
Mischa Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Synes han så skikkelig slesk ut! Ikke min type, synes ikke han var noe kjekk bare "slick".. men må nok følge med likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå