AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #21 Skrevet 30. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gammel post, men er i samme situasjon. Hvordan gikk det? Jeg har bestilt noen leketøy og glidemiddel fra ellos, og den bestillingen ble sendt i to pakker. Først kom glidemiddelet i en hvit pose man lett kunne se gjennom. Nå har den andre pakken kommet, men jeg tør ikke hente den da jeg er redd for at de er sendt i samme type hvite pose.. Anonymkode: 9f6e6...cb9 Da ville jeg tatt det opp med ellos, angående den hvite posen. Frykter å bestille sexleketøy fra Ellos, pga gjennomsiktig poser..haha Bor på et lite sted, der jeg møter de faste menneskene i posten/butikken hver dag Så eneste anonyme stedet jeg har bestil fra så langt en kondomeriet Anonymkode: 01341...d80
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #22 Skrevet 30. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gammel post, men er i samme situasjon. Hvordan gikk det? Jeg har bestilt noen leketøy og glidemiddel fra ellos, og den bestillingen ble sendt i to pakker. Først kom glidemiddelet i en hvit pose man lett kunne se gjennom. Nå har den andre pakken kommet, men jeg tør ikke hente den da jeg er redd for at de er sendt i samme type hvite pose.. Anonymkode: 9f6e6...cb9 Grunnen til at det kommer varer i flere pakker er fordi de ikke har hatt alt du bestilte på lager der og da.Nå har ikke jeg bestilt annet en klær og sko,men hos Ellos er det alltid slik at man på slutten før man bekrefter bestillingen,får et valg om man vil ha alle varer i en pakke eller om de skal sendes hver for seg. Anonymkode: a0530...46d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #23 Skrevet 30. desember 2015 Har hatt kontakt med kundeservice, og de sa at de sender ut bestillinger i røde og rosa poser, og at det ikke skulle være noe problem. Men er fremdeles veldig skeptisk altså.. Kondomeriet er supert det altså, bortsett at de som jobber hos posten ser at pakken kommer derifra, tross anonym avsender.. derfor jeg tenkte ellos var lurt. Men dengang ei.. Anonymkode: 9f6e6...cb9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #24 Skrevet 30. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at det kommer varer i flere pakker er fordi de ikke har hatt alt du bestilte på lager der og da.Nå har ikke jeg bestilt annet en klær og sko,men hos Ellos er det alltid slik at man på slutten før man bekrefter bestillingen,får et valg om man vil ha alle varer i en pakke eller om de skal sendes hver for seg. Anonymkode: a0530...46d Ja det er nok det som er tilfellet med flere forsendinge men problemet er gjennomsiktige poser, hehe Anonymkode: 9f6e6...cb9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #25 Skrevet 30. desember 2015 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gammel post, men er i samme situasjon. Hvordan gikk det? Jeg har bestilt noen leketøy og glidemiddel fra ellos, og den bestillingen ble sendt i to pakker. Først kom glidemiddelet i en hvit pose man lett kunne se gjennom. Nå har den andre pakken kommet, men jeg tør ikke hente den da jeg er redd for at de er sendt i samme type hvite pose.. Anonymkode: 9f6e6...cb9 HAHA. Unnskyld at jeg ler.. Da jeg var 17ish (6-7år siden) bestilte jeg mitt første leketøy fra Ellos, en rosa dildo. Ser forøvrig at de har den der enda, så fikk nesten lyst til å bestille den igjen, for den var så god! Men ihvertfall, da sto det at de sendte diskret så man ikke kunne se hva det var og at den ble levert på postkontoret, noe som var veldig viktig for meg da jeg ikke ville at foreldrene mine skulle se. De ville gjerne se hva det var jeg bestilte på nettet som klær osv, så visste ikke helt hva slags løgn jeg skulle finne på isåfall. Men da den ankom så kom den selvfølgelig i postkassen, i en hvit pose som var litt gjennomsiktig så man så GODT hva det var. Samtidig at dildoen ikke var i en eske ellernoe, så ja det var ingen tvil om hva det var. Pappa hadde bare lagt den på rommet mitt så da jeg kom hjem sa han bare at jeg hadde fått pakke, og jeg bare "øhmmmm det er sånn bh til kjoler med åpen rygg skjønnerduuuu..." så han ikke skulle be om å få se den (som han pleide å gjøre med gensere, jakker og sånn..). Og han bare "åja" og sa ikkenoe mer, så da jeg fant pakken på rommet så ble jeg ganske sint på Ellos. Sendte de en hatmail hvor de svarte at de beklaget så mye. Men da sender de fortsatt i de hvite posene da. Herregud. Lurer på hvor mange mail de får om det. Anonymkode: 17298...b29 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #26 Skrevet 30. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAHA. Unnskyld at jeg ler.. Da jeg var 17ish (6-7år siden) bestilte jeg mitt første leketøy fra Ellos, en rosa dildo. Ser forøvrig at de har den der enda, så fikk nesten lyst til å bestille den igjen, for den var så god! Men ihvertfall, da sto det at de sendte diskret så man ikke kunne se hva det var og at den ble levert på postkontoret, noe som var veldig viktig for meg da jeg ikke ville at foreldrene mine skulle se. De ville gjerne se hva det var jeg bestilte på nettet som klær osv, så visste ikke helt hva slags løgn jeg skulle finne på isåfall. Men da den ankom så kom den selvfølgelig i postkassen, i en hvit pose som var litt gjennomsiktig så man så GODT hva det var. Samtidig at dildoen ikke var i en eske ellernoe, så ja det var ingen tvil om hva det var. Pappa hadde bare lagt den på rommet mitt så da jeg kom hjem sa han bare at jeg hadde fått pakke, og jeg bare "øhmmmm det er sånn bh til kjoler med åpen rygg skjønnerduuuu..." så han ikke skulle be om å få se den (som han pleide å gjøre med gensere, jakker og sånn..). Og han bare "åja" og sa ikkenoe mer, så da jeg fant pakken på rommet så ble jeg ganske sint på Ellos. Sendte de en hatmail hvor de svarte at de beklaget så mye. Men da sender de fortsatt i de hvite posene da. Herregud. Lurer på hvor mange mail de får om det. Anonymkode: 17298...b29 17ish? 17 år er vel ikke æsj... Anonymkode: 04dab...52b 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #27 Skrevet 30. desember 2015 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt kontakt med kundeservice, og de sa at de sender ut bestillinger i røde og rosa poser, og at det ikke skulle være noe problem. Men er fremdeles veldig skeptisk altså.. Kondomeriet er supert det altså, bortsett at de som jobber hos posten ser at pakken kommer derifra, tross anonym avsender.. derfor jeg tenkte ellos var lurt. Men dengang ei.. Anonymkode: 9f6e6...cb9 Seriøst?! Grøss, nå bestiller ikke jeg derfra lengre..Når de/om de tilbyr hjemlevering, så bestiller jeg igjen..haha! Anonymkode: 01341...d80
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #28 Skrevet 30. desember 2015 Bestilte nettop fra nytelse.no helt nøytral pakke uten noe avslørende, ikkw at jeg bryr meg Anonymkode: 76e41...9a9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #29 Skrevet 1. januar 2016 Uff nei det blir nok til at jeg ikke henter den. Signalrosa dildo i hvit plastpose er ingen bra kombinasjon.. Søren også! Haha Anonymkode: 9f6e6...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #30 Skrevet 1. januar 2016 Min vibrator ble også sendt separat fra resten av bestillingen, den kom i en liten, brun pappeske med Ellos-pakketape. Ikke noe pose og ingenting gjennomsiktig. Anonymkode: bfb4a...096
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #31 Skrevet 1. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min vibrator ble også sendt separat fra resten av bestillingen, den kom i en liten, brun pappeske med Ellos-pakketape. Ikke noe pose og ingenting gjennomsiktig. Anonymkode: bfb4a...096 Er dette lenge siden? :-) Anonymkode: 9f6e6...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #32 Skrevet 1. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er dette lenge siden? :-) Anonymkode: 9f6e6...cb9 Nei, det var rett før jul. Anonymkode: bfb4a...096
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #33 Skrevet 1. januar 2016 Den 5. mars 2015 at 13.06, AnonymBruker skrev: Drar opp denne. Prøver å bestille dildo sammen med klær, men når jeg kommer til kassen står det at det blir sendt i to forpakninger med levering samme dag, så har ikke noe med utsolgt å gjøre. Hvorfor blir det det? Mulig dildoen kommer fra et annet sted, men blue levert av ellos. Redd det ikke står ellos på pakken da. Tenk om det står lysthuset, dildokongen eller noe sånt. Faen ass, da tør jeg ikke bestille. Bor på et lite sted og møter de samme folka på posten hele tiden. Jeg som har så lyst på. Fant en rosa en på 22 cm og 14 cm omkrets. Åh vil ha. Anonymous poster hash: fb3e5...77b Selv om pakken hadde blitt sendt fra "dildokongen" eller "lysthuset" hadde dette aldri stått på pakken, da disse da aldri ville fått noen kunder. Bestiller du fra Kondomeriet står det f. eks. noe helt nøytralt somavsender av pakken. Anonymkode: 761f9...99e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #34 Skrevet 1. januar 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om pakken hadde blitt sendt fra "dildokongen" eller "lysthuset" hadde dette aldri stått på pakken, da disse da aldri ville fått noen kunder. Bestiller du fra Kondomeriet står det f. eks. noe helt nøytralt somavsender av pakken. Anonymkode: 761f9...99e Det er korrekt. Men den riktige avsendere står uansett i systemet, så de som ekspederer pakkene ser faktisk hvor pakkene kommer fra. De har selvsagt taushetsplikt, men på små steder der alle kjenner alle, kan jo dette være litt dumt om man ønsker å holde det privat. Derfor er jo Ellos et bra alterantiv, men når de pakker sexleketøyene i gjennomsiktige poser, så hjelper det jo lite. Synes det er uhørt av ellos å gjøre det slik, og man skulle jo nesten tro at de gjør det med vilje for skape en pinlig episode for mottaker. Anonymkode: 9b5dc...f7f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #35 Skrevet 1. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min vibrator ble også sendt separat fra resten av bestillingen, den kom i en liten, brun pappeske med Ellos-pakketape. Ikke noe pose og ingenting gjennomsiktig. Anonymkode: bfb4a...096 Har sett litt på pakkesporingen til Postnord, de som leverer pakkene. Første delen av bestillingen min som kom i plastpose, hadde et volum på 14dm3, mens den leveringen med vibratorene som ligger og venter på meg nå, har et volum på bare 4 dm3. Kanskje det vil si at de er pakket inn i en eske istedenfor en pose. Vil tro forsendelsen hadde vært mye større hvis det hadde kommet i en pose. Anonymkode: 9f6e6...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #36 Skrevet 1. januar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett litt på pakkesporingen til Postnord, de som leverer pakkene. Første delen av bestillingen min som kom i plastpose, hadde et volum på 14dm3, mens den leveringen med vibratorene som ligger og venter på meg nå, har et volum på bare 4 dm3. Kanskje det vil si at de er pakket inn i en eske istedenfor en pose. Vil tro forsendelsen hadde vært mye større hvis det hadde kommet i en pose. Anonymkode: 9f6e6...cb9 Hvorfor skulle forsendelsen vært større av å komme i en pose? Heller logisk at den ville vært mindre. Anonymkode: 5f7e1...71e
Gjest Handymanhedmark Skrevet 1. januar 2016 #37 Skrevet 1. januar 2016 Er det så farlig å la andre vite at du bruker leketøy ? Er du singel ?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #38 Skrevet 1. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle forsendelsen vært større av å komme i en pose? Heller logisk at den ville vært mindre. Anonymkode: 5f7e1...71e Forsåvidt, men posen som jeg fikk derfra sist hadde relativt stort volum, enn de fleste pappesker jeg har fått i posten. Stor pose med en liten flaske med glidemiddel altså. Anonymkode: 9f6e6...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #39 Skrevet 1. januar 2016 3 minutter siden, Handymanhedmark skrev: Er det så farlig å la andre vite at du bruker leketøy ? Er du singel ? Absolutt ikke farlig nei, men jeg bor på en ganske liten plass der alle kjenner alle, og da er det ikke spesielt gøy :-) Anonymkode: 9f6e6...cb9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #40 Skrevet 1. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke farlig nei, men jeg bor på en ganske liten plass der alle kjenner alle, og da er det ikke spesielt gøy :-) Anonymkode: 9f6e6...cb9 Er den på posten så vet de allerede hva som er i den og hvem den er til om det er så synlig som du er redd for. Da kan du like gjerne bare gå og hente den. Anonymkode: 83bdd...e6f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå