Gjest Gjest_mai_* Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 jeg har tenkt å kjøpe meg en vibrator fra ellos.no.. men lurer på noe: står det noe på pakken om innholdet, liksom står det at det er en vibrator i pakken? eller kan de som jobber på posten scanne den og så står det hva pakken inneholder? for jeg kjenner 2 stk som jobber der jeg henter pakken, vil ikke at de skal vite at jeg har kjøpt vibrator, hehe.
Polly Ester Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Ellos har ellosmerke på pakken sin. De på posten ser ikke om du har kjøpt vibrator eller pyntegjenstand eller klær... de ser bare at du har handlet på Ellos...
FireFairy Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Tror ikke posten scanner innenlands-pakker. Det står vel heller ikke på hva det er inni, det er vel det samme som om du handler klær, så står det vel ikke klær på? Forresten skjønner jeg godt at du kan synes det er litt ekkelt, men på den annen side, så har vel de fleste i dag vibrator eller sexleketøy av et eller annet slag.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Tror ikke posten scanner innenlands-pakker. fint at du utaler deg om ting du ikke vet da. Posten må scanne alle pakker utenom brev. jobber i post i butikk. Vi vet aldri hva innholdet i pakkene er, annet enn hvem det er fra, noen ganger ikke det heller. men scanne må vi! Det er for å registrere at vi har fått pakken (slik at du får hentelapp) og scanne ut, slik at det er registrert at pakken er blitt hentet, slik at du ikke får en lapp til en uke etterpå om at det fortsatt ligger pakke til deg der, selv om du har hentet den.
hufsa! Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 fint at du utaler deg om ting du ikke vet da. Posten må scanne alle pakker utenom brev. jobber i post i butikk. Vi vet aldri hva innholdet i pakkene er, annet enn hvem det er fra, noen ganger ikke det heller. men scanne må vi! Det er for å registrere at vi har fått pakken (slik at du får hentelapp) og scanne ut, slik at det er registrert at pakken er blitt hentet, slik at du ikke får en lapp til en uke etterpå om at det fortsatt ligger pakke til deg der, selv om du har hentet den. Detta vet jo alle, men ho mente nok ikke sånn scanning,he he. 1
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 jo jeg mente sånn scanning. mente ikke røntgen-scanning eller noe. jeg bare vet ikke hva slags informasjon de får når de scanner pakkene. ;p takk for svar=)
Frigg Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Jeg hentet en pakke fra Ellos i dag, og det står ingen ting utenpå hva som er i pakken/posen. Ting som dildoer o.l pleier å bli sendt i en diskre innpakning slik at det ikke skal lyse lang vei hva og hvor du har handlet
Gjest Miley Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 De får da ikke noe annet info om pakken når de skalnner en hvor den er fra, når den er sendt o.l Står ikke dildo med store bokstaver.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 De får da ikke noe annet info om pakken når de skalnner en hvor den er fra, når den er sendt o.l Står ikke dildo med store bokstaver. Takk, jeg har forstått det nå
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #11 Skrevet 5. mars 2015 Drar opp denne. Prøver å bestille dildo sammen med klær, men når jeg kommer til kassen står det at det blir sendt i to forpakninger med levering samme dag, så har ikke noe med utsolgt å gjøre. Hvorfor blir det det? Mulig dildoen kommer fra et annet sted, men blue levert av ellos. Redd det ikke står ellos på pakken da. Tenk om det står lysthuset, dildokongen eller noe sånt. Faen ass, da tør jeg ikke bestille. Bor på et lite sted og møter de samme folka på posten hele tiden. Jeg som har så lyst på. Fant en rosa en på 22 cm og 14 cm omkrets. Åh vil ha. Anonymous poster hash: fb3e5...77b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #12 Skrevet 5. mars 2015 Selv om de ikke blir sendt samme dagen står det Ellos på. De sender ikke fra en annen avsender. Det kan være at det du skal ha kommer på lager noen dager senere, derfor blir det sendt senere også. Men klærne kommer først, for at du skal få de raskest mulig og ikke må vente til alle varene er på hovedlager. Anonymous poster hash: 535c2...1f4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #13 Skrevet 5. mars 2015 Selv om de ikke blir sendt samme dagen står det Ellos på. De sender ikke fra en annen avsender. Det kan være at det du skal ha kommer på lager noen dager senere, derfor blir det sendt senere også. Men klærne kommer først, for at du skal få de raskest mulig og ikke må vente til alle varene er på hovedlager. Anonymous poster hash: 535c2...1f4 Nei, alt er på lager og blir sendt samme dag, men i to ulike pakker. Samme skjedde da jeg kjøpte pc, alt var på lager, men to ulike pakker ble sendt samme dag. Derfor jeg er redd det er en annen avsender. Anonymous poster hash: fb3e5...77b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #14 Skrevet 5. mars 2015 Jeg bestilte nylig en vibrator fra ellos. Sto ikke ellos på min pakke, sto heller ikke noe annet ;-) Veldig anonymt så det går bra. Lurer litt på om det blir sendt fra forskjellige steder. Når jeg bestiller klær så tar det en god stund før jeg har fått pakken, men denne vibratoren kom på et par dager ;-) Anonymous poster hash: 470c9...9d5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #15 Skrevet 5. mars 2015 Jeg bestilte nylig en vibrator fra ellos. Sto ikke ellos på min pakke, sto heller ikke noe annet ;-) Veldig anonymt så det går bra.Lurer litt på om det blir sendt fra forskjellige steder. Når jeg bestiller klær så tar det en god stund førjeg har fått pakken, men denne vibratoren kom på et par dager ;-) Anonymous poster hash: 470c9...9d5 Er akkurat hva jeg trodde også, at de ble sendt fra ulike steder. Tydelig at elektronikk sendes fra et annet sted. Hva sto det på avsender på hentelappen/hentemeldingen da? Må jo ha stått noe. Var esken bare vanlig brun uten noe logo eller noe? Hvilken vibrator tok du? Fornøyd? Mange spørsmål, hehe. Anonymous poster hash: fb3e5...77b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #16 Skrevet 5. mars 2015 Er akkurat hva jeg trodde også, at de ble sendt fra ulike steder. Tydelig at elektronikk sendes fra et annet sted. Hva sto det på avsender på hentelappen/hentemeldingen da? Må jo ha stått noe. Var esken bare vanlig brun uten noe logo eller noe? Hvilken vibrator tok du? Fornøyd? Mange spørsmål, hehe.Anonymous poster hash: fb3e5...77b Esken var bare vanlig brun. Kan ikke huske hva som sto på hentelappen...var mer interessert i det som var oppi hehe ;-) Jeg kjøpte Lelo gigi. Fornøyd med den ja . Du kan trygt bestille :-) Anonymous poster hash: 470c9...9d5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #17 Skrevet 5. mars 2015 Esken var bare vanlig brun. Kan ikke huske hva som sto på hentelappen...var mer interessert i det som var oppi hehe ;-) Jeg kjøpte Lelo gigi. Fornøyd med den ja . Du kan trygt bestille :-) Anonymous poster hash: 470c9...9d5 Sitter og skal bestille nå, men vet nesten ikke om jeg tør, hehe. Men så lenge det er diskret forpakning går det vel bra, hehe. Anonymous poster hash: fb3e5...77b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #18 Skrevet 5. mars 2015 Sitter og skal bestille nå, men vet nesten ikke om jeg tør, hehe. Men så lenge det er diskret forpakning går det vel bra, hehe.Anonymous poster hash: fb3e5...77b Går helt fint :-) Anonymous poster hash: 470c9...9d5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #19 Skrevet 5. mars 2015 De på posten ser hvor pakkene kommer fra, hvis den sendes fra leketøy produsenten så ser de det. Anonymous poster hash: f52cf...14e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #20 Skrevet 30. desember 2015 Gammel post, men er i samme situasjon. Hvordan gikk det? Jeg har bestilt noen leketøy og glidemiddel fra ellos, og den bestillingen ble sendt i to pakker. Først kom glidemiddelet i en hvit pose man lett kunne se gjennom. Nå har den andre pakken kommet, men jeg tør ikke hente den da jeg er redd for at de er sendt i samme type hvite pose.. Anonymkode: 9f6e6...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå