Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Purple
Skrevet

I dag skal jeg endelig til hudpleier for første gang. Skal ha dyprens og få en hudanalyse. Skal bli bra å endelig få litt profesjonell hjelp og skikkelige produkter (har selvsagt valgt en hudpleier som fører Dermalogica). Håper jeg endelig kan finne produkter som funker på meg! Åh, som jeg gleder meg!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg, det er skikkelig deilig og bli dullet og stelt med hos hudpleier!

Er det i Stavanger/Sandnes du skal? I tilfelle vil jeg gjerne vite hvilken salong du gikk til og hvordan du syntes det var. Har selv planer om å gå til en hudpleier med Dermalogica neste gang.

Gjest Purple
Skrevet

Jeg skal til Zanz frisør og hudpleie som ligger i Bekkefaret(?), nesten rett ved SIR. Skal fortelle hvordan det gikk, og hvordan jeg likte meg der. Gleder meg!!! :D

Skrevet

Fint, det var faktisk akkurat den salongen jeg fant som var passende på hjemmesiden til Dermalogica i går. :D

Skrevet

Jeg og vil sånn :-? *furter*

Suz :wink:

Gjest Purple
Skrevet

Nå er altså mitt første besøk hos hudpleier overstått. Det var slettes ikke verst å ligge der og bli stelt med etter en lang dag på jobb...

Siden jeg ikke har vært hos noen andre før, så har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag, men jeg likte meg der. Hudpleieren var hyggelig, og det virka som om hun kunne det hun holdt på med (det hadde jeg jo forventa også da...). Det eneste "negative" var at jeg ikke hadde tenkt på at man skulle ta av seg skoene, så jeg lå der og vifta med tærne i noen ganske så slitte sokker... :oops: Men det var jo godt å få av seg de trange klamme skoene og få lufta føttene litt da.

Syns Dermalogica virker veldig bra. Nå har jeg jo bare brukt det en kveld og en morgen, men det føles veldig bra. Og huden min føles mye renere enn den var før. Så nå håper jeg bare at produktene virker bra på meg, og ikke tørker ut huden min, sånn som så mange andre produkter har gjort før.

Konklusjonen blir vel at dette ikke er siste gang jeg går til hudpleier ihvertfall! :smile:

Skrevet

Så flott at du likte det. :) Og sokkene dine la hun helt sikkert ikke merke til engang. :lol:

Det blir nok Zanz på meg også neste gang, gleder meg!

Virker som du kjøpte noen produkter også, er det veldig dyrt??

Skrevet

Noe av det beste med min hudpleier (også dermalogica forhandler) er at når jeg ligger med en maske i slutten får jeg hånd massasje opp til albuen. Det er helt fantastisk. Det har jeg ikke fått hos det andre hudpleierene jeg har vært til tidligere.

Skrevet

Hva annet er bra merker - bortsett fra Dermalogica?

Fant ut at den nærmeste som fører det er på Hamar og det blir 30 minutters kjøring fra meg. Skal jeg til hudpleier så vil jeg ha den nær slik at jeg kan komme meg dit rett etter jobb og bare ha en liten bit hjem..

Tror det er en salong som fører Decleor her, men er usikker... Jeg har blandingshud, fet og sart på en gang (hurra...*ironisk*) :roll:

Suz - som vil pleies :wink:

Skrevet

Declor har jeg hørt mye bra om, men aldri prøvd det selv.

Den eneste måten å finne ut om det passer for deg er jo å prøve selv... Enig i at det ikke er vits i å kjøre milevis bare for å få Dermalogica, sikkert mange merker som er minst like bra! :D

Skrevet

Hm.. får ta meg en ringerunde og høre på priser pluss lytte litt til ryktebørsen for å finne ut hvem det er verdt å bruke pengene mine på :ler:

Gjest Purple
Skrevet

Jeg kjøpte noen produkter ja. Kjøpte Ultracalming cleanser (325 kr eller noe sånn) og et tilbudssett med Active moist og en liten boks med Daily microfoliant. Dette settet kosta litt over 500 kr. Har lest mye bra om Daily microfoliant her i forumet, og jeg likte den kjempegodt jeg også. Selve hudpleien kosta mellom 400 og 500 kr. Da fikk jeg dyprens og en slags kinesisk analyse (eller noe sånn...). Så det kosta jo litt, men jeg håper det er verdt det!

Det er nesten så jeg gleder meg til å komme hjem og rense huden med mine nye, fine produkter! :D

Skrevet

Suzy: Noen med sart hud reager på Decleor fordi det er så mange aktive ingredienser i produktene deres, selv om de er naturlige. Du burde kanskje teste litt krem i ansiktet før du booker en full behandling?

Skrevet

Kalas: Du sier noe... Kanskje det er mulig å gå innom og spørre om å få en prøve. Gidder ikke bruke 3 - 400 kroner på noe jeg kan komme til å måtte slutte å bruke etter ei uke! :-?

Min erfaring er at jo mindre parfyme etc som er i produktene jo bedre.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hei Suzy,

Jeg har ganske sensitiv hud, og har tålt Decleor kjempebra. Spesielt bra er den essensen som heter Rose d'Orient, som man skal ha under kremen.

Skrevet

Takk Ethereal!

Er huden din bare sensitiv, eller kvisete i tillegg...? Jeg har nemlig fet hud på enkelte partier og fet på andre :roll:

Er hudpleie dyrt? Hvor mye koster en time ca?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har tørr hud, men Decleor har også supre produkter til en fetere hudtype. Jeg er for pysete til å gå til hudpleie, så vet ikke helt prisen, men du får uansett anbefalinger i en hudpleiesalong uten at du trenger å ta behandling der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...